رییس قوه قضاییه گفت: برای برطرف کردن مسائل و مشکلات مراکز و مراجع قضایی استان اردبیل یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار در ۲ سال گذشته تخصیص یافته است.
کد خبر: ۱۴۳۴۷۲۴

 به گزارش جام جم آنلاین ،حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای با قدردانی از اقدام‌های انجام شده از سوی مجموعه قضایی این استان در راستای حل مشکلات مردم گفت: امسال در همین راستا قرار بود ۱۷۵ نفر کارمند و ۳۴ نفر قاضی به مجموعه دادگستری و واحد‌های قضایی استان اردبیل اضافه شود که بخش قابل توجهی از این جذب نیرو انجام شده و مابقی نیز تا پایان سال جاری جذب خواهد شد.
وی با اشاره به آزادی ۵۰ نفر زندانیان جرایم مالی و غیرعمد با کمک‌های خیران و حمایت‌های ستاد دیه همزمان با حضور هیات عالی قضایی در استان اردبیل افزود: در نشست شورای قضایی استان که در حضور استاندار و مقامات قضایی اردبیل و همچنین تعدادی از اعضای شورای عالی قوه قضاییه برگزار شد، تاکید شد که با انجام اقدامات مقتضی از سوی استانداری و سایر بخش‌های ذی‌ربط در استان، اختلافات و موانع حدنگاری در حوزه اراضی کشاورزی مرتفع شود.
رییس قوه قضاییه افزود: همچنین قرار شد سازمان ثبت اسناد و املاک با اقداماتی که تا پایان سال انجام می‌دهد، مشکل صدور سند برای مردم در مناطق مختلف استان اردبیل را تا حد قابل توجهی حل کند.
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: صنعتگران و صاحبان واحد‌های تولیدی استان اردبیل نیز امروز مسایل و مشکلات خود را با ربیس سازمان بازرسی در میان گذاشتند که در حد توان پیگیری می‌شود تا این مشکلات مرتفع شوند.
وی یادآور شد: نشستی که با دانشجویان مطالبه‌گر و دغدغه‌مند دانشگاه‌های استان اردبیل همزمان با روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد که دیدار بسیار خوبی بود و مطالب مفیدی در آن مطرح شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها