معاون قضایی دادستان کل کشور با تاکید بر اهمیت اصل ۴۴*

مانع تراشان در مسیر تولید در هر قوه ای که باشند حذف خواهند شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بر اساس تصمیم‌های اخذ شده و گستردگی شدید خشکسالی در سال زراعی گذشته تولیدکنندگان خسارت دیده اردبیل حمایت می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۳۴۴۹۹

 به گزارش جام جم آنلاین ،نوبخت اژدری اظهار کرد: بر اساس تصمیم‌های اخذ شده و گستردگی شدید خشکسالی در سال زراعی گذشته و سیل مکرر و میزان حجم بالای خسارت وارده تولیدکنندگان خسارت دیده اردبیل حمایت می‌شوند.
وی بیان کرد: نهایتاً ظرف ۱۰ روز آینده بارگذاری لیست متقاضیان مشمول از این محل در سامانه بانکی را انجام و شروع امهال تسهیلات از طریق ارسال پیامک به متقاضیان پس از این فرجه زمانی را انجام خواهد شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل ادامه داد: طبق مصوبات قبلی امهال تسهیلات مشمولان در این نوبت از سوی مؤسسه اعتباری عامل بر اساس اولویت تا ۵۰۰ میلیون ریال و ۱۹ درصد مشمولین این طرح به ترتیب اولین سررسید تسهیلات دریافتی هستند.
اژدری ادامه داد: تضمین بهره‌وری و کاهش نگرانی جامعه هدف یعنی بهره‌برداران حوزه کشاورزی از مخاطرات طبیعی از انتظارات منطقی است که مسئولان اجرایی همواره می‌کوشند تا این هدف محقق شود.
وی بیمه محصولات کشاورزی را یکی از راهکار‌های مناسب برای جبران خسارت ناشی از خشکسالی در شرایط بحرانی عنوان کرد و گفت: با رعایت الگوی کشت، توسعه گلخانه‌ها، اجرای کشاورزی حفاظتی، اجرای سامانه‌های نوین آبیاری، اصلاح خطوط انتقال آب و کاشت محصولاتی که نیاز آبی کم دارند، می‌توان از بروز خسارت سنگین پدیده خشکسالی جلوگیری کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها