مدرسه شهید نادر مهدوی واقع در شهر برازجان برگزار کرد؛

جشن بزرگ نیمه شعبان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر مطرح کرد؛

شهید نادر مهدوی؛الگویی برجسته و بارز برای جوانان و نوجوانان

علاوه بر ویژگی‌های فردی، نکات بارز اجتماعی شهید نادر مهدوی الگویی برجسته برای جوانان و نوجوانان امروز جامعه است که باید با خواندن وصیت‌نامه شهید آن مولفه‌ها را سرلوحه زندگی قرار دهند
کد خبر: ۱۴۳۳۴۷۳
نویسنده زهرا ماندنیان فرد- خبرنگار

 به گزارش جام جم/عبدالرحیم افروغ در نشست اعضاء قرارگاه فرهنگی نسل نادر، بیان کرد: جهاد در راه خدا و رسیدن به درجه رفیع شهادت، برترین و بهترین هدیه خداوند به انسان‌های وارسته‌ای است که با جان و دل و عاشقانه در این راه قدم برمی‌دارند.
وی اظهار کرد: ایران اسلامی به واسطه جنگ تحمیلی شهیدان جوان و نوجوان زیادی را در سراسر کشور به چشم دیده که ترویج فرهنگ، ایثار، رشادت، ازخودگذشتگی، مقاومت و شهادت این رده سنی رسالتی همگانی است.
افروغ به سخن مقام معظم رهبری که فرموده بود اگر شهید نادر مهدوی متعلّق به کمونیست‌ها بود، یک چگوارا از او درست می‌کردند، ادامه داد: علاوه بر ویژگی‌های فردی، نکات بارز اجتماعی شهید نادر مهدوی الگویی برجسته برای جوانان و نوجوانان امروز جامعه است که باید با خواندن وصیت‌نامه شهید آن مولفه‌ها را سرلوحه زندگی قرار دهند.
وی با بیان اینکه بعد از گذشت چندین سال از شهادت نادر مهدوی کمتر به معرفی و شناسایی ابعاد زندگی شهید پرداخته شده است، افزود: برگزاری نخستین جشنواره ملی شعر نسل نادر برنامه‌ای مناسب در این راستا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: امروز مقاومت مردم غزه در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیست برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است که جوانان و نوجوانان فلسطین با ایستادگی و دفاع از وطن مادری انجام می‌دهند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها