تصادف یک دستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه سواری پراید در جاده خلخال به زنجان ۲ فوتی و ۲ مصدوم در پی داشت.
کد خبر: ۱۴۳۲۹۱۵

 به گزارش جام جم آنلاین ،رئیس پلیس راه استان اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته در اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه سواری پژو پارس در کیلومتر ۷۲ جاده خلخال به زنجان متاسفانه نفر از سرنشینان خودرو‌ها جان باختند و ۲ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ وحید علیپور سبقت غیرمجاز را علت بروز این سانحه ذکر کرد و گفت: در جاده‌های ۲ طرفه از جمله جاده خلخال به زنجان احتمال وقوع تصادف بر اثر سبقت و سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو به‌ویژه در ساعات شب احتمال تصادف و تلفات آن را افزایش می‌دهد و لازم است رانندگان در این جاده‌ها بیش از پیش احتیاط کنند.
وی در عین حال ادامه داد: خوشبخانه در هشت ماه اول امسال تعداد جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای در استان اردبیل هشت درصد کاهش یافته است که نشان دهنده افزایش رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان در راه‌های استان است.
رئیس پلیس راه استان اردبیل همچنین درباره آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه در جاده‌های استان به‌ویژه مسیر اردبیل به سرچم اظهار کرد: آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه در جاده‌های استان به صورت موقت قطع می‌شود که برای رفع این مساله مکاتبات شده است و امیدواریم مشکل رفع شود.
مسیر اردبیل - سرچم یکی از ۲ مسیر اصلی ارتباطی اردبیل با مرکز کشور است که در ۲ سال اخیر عملیات تعریض آن در دستور کار قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها