بارش باران که از شب گذشته در شهرستان خلخال آغاز شده بود از صبح امروز به دانه‌های سپید برف تبدیل شد و چهره این شهر را زمستانی کرد.
کد خبر: ۱۴۳۱۹۳۰

 به گزارش جام جم آنلاین ،بارش باران که از شب گذشته در شهرستان خلخال آغاز شده بود از صبح امروز به دانه‌های سپید برف تبدیل شد و چهره زمستانی به این شهرستان بخشید و هم اکنون بارش برف علاوه بر سطح شهر در محور‌های مواصلاتی جنوب استان اردبیل ادامه دارد.
در حال حاضر شهرستان خلخال با دمای صفر درجه سلسیوس به عنوان سردترین منطقه استان اردبیل بوده و بارش برف همچنان در این شهرستان ادامه دارد.
براساس نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار‌های صادره، طی امروز سه شنبه ۳۰ آبان با فعالیت سامانه سرد و بارشی در منطقه، آسمان استان غالباً ابری بوده و ضمن وزش باد تند تا شدید جنوبی در بیشتر نواحی استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی بارش باران گاهی به‌صورت رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.
با توجه به کاهش دمای هوا نوع بارش در ارتفاعات و نواحی کوهستانی به‌صورت برف گاهی توام با کولاک برف و در نواحی منتهی به کوهستان سبلان و بخش‌هایی از شهرستان‌های خلخال، کوثر، نیر و سرعین، باران و برف خواهد بود.
اوج بارش تا عصر امروز ادامه‌دار خواهد بود؛ اما افت محسوس دما از سه شنبه شب تا صبح چهارشنبه (با چند درجه سلسیوس زیر صفر) رخ خواهد داد؛ لذا موارد توصیه شده در هشدار هواشناسی تاکید می‌شود.

newsQrCode
برچسب ها: اردبیل برف خلخال
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها