جشن‌های بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در مرحله کتابخانه‌ای در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۴۳۱۰۲۶

 به گزارش جام جم آنلاین ،بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «باقصه‌لبخند بسازیم» با هدف عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی در اقشار مختلف جامعه، فضاسازی و ارتقای ظرفیت قصه‌گویی به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه و تقویت جایگاه قصه‌گویی ایرانی برای ثبت جهانی در بخش‌های «مدرن و کلاسیک»، «آئینی سنتی»، «زبان اشاره» و «۹۰ ثانیه‌ای» در حال برگزاری است .

قصه قرآنی، دینی و مذهبی، قصه کارآفرینان، قصه نامداران ایرانی، قصه آزاد، قصه ویژه سردار سلیمانی و طنز و لبخند، محور‌های این جشنواره است. 

داوران و ناظر این جشنواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نیز معرفی شدند. مژگان کاووسی، اکرم شبان و نرگس عرفانی‌نیا به عنوان داور و فرخنده شهریاری ناظر این جشنواره معرفی شدند.

ناظر جشنواره استانی قصه‌گویی، کارشناس فرهنگی کانون استان چهارمحال و بختیاری و داور جشنواره‌های قصه‌گویی است. مژگان کاووسی از کانون شهرکرد نیز تدریس کارگاه‌های قصه‌گویی و داوری جشنواره‌ها را در کارنامه دارد. نرگس عرفانی‌نیا از فارس و اکرم شبان از کانون اصفهان نیز در کارنامه خود داوری جشنواره و قصه‌گویی در مرحله‌های مختلف را ثبت کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها