فرمانده انتظامی نهبندان خراسان جنوبی از کشف ۱۳ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از پنج دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۹۳۷۵

 به گزارش جام جم آنلاین ،از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در ۴۸ ساعت گذشته به پنج دستگاه خودرو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار ۱۳ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران پنج دستگاه خودرو توقیف و پنج متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۵ تن پیاز زعفران قاچاق در فردوس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس هم گفت: ماموران انتظامی "یگان امداد" شهرستان فردوس هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌ها به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، ۱۵ تن پیاز زعفران قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی آن را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی گفت: یک متهم در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی بر برخورد جدی با قاچاقچیان تاکید کرد و افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها