عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه کشور در گفت‌وگو با «جام‌جم‌ آنلاین» مطرح کرد

موافق افزایش بودجه صداوسیما هستم

از آنجا که رسانه‌ملی، رسانه‌ای با گستره وسیع و مخاطبان میلیونی به وسعت همه ایران و حتی خارج از مرزهاست، مسأله میزان بودجه آن همواره از موارد قابل بحث بوده است. مجلسی‌ها هم دراین‌خصوص نظرات متفاوتی دارند.
کد خبر: ۱۴۲۷۸۷۲
 
به‌تازگی جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه کشور در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین، ضمن اشاره به این‌که بودجه صداوسیما متناسب با افزایش وظایف باید بیشتر شود، بر لزوم برنامه‌ریزی مدون برای سیگنال‌رسانی صددرصدی به همه مناطق کشور تاکید کرد و گفت: در شرایط فعلی، موافق افزایش بودجه صداوسیما هستم.
کوچکی‌نژاد با اشاره به پیشنهاد افزایش بودجه سازمان صداوسیما در لایحه برنامه هفتم توسعه بیان کرد: با توجه به شرایط کشور و هجمه رسانه‌ای عظیمی که دشمنان علیه نظام اسلامی و جبهه مقاومت در سطح بین‌المللی به‌راه‌انداخته‌اند، تقویت رسانه‌های خودی با اولویت رسانه‌ملی، وظیفه‌ای است که بر دوش حاکمیت و به‌تبع‌آن مجلس و دولت است. وی به جام‌جم آنلاین گفت: در شرایطی که هزاران شبکه خارجی و صد‌ها شبکه معاند فارسی‌زبان، مشغول عملیات رسانه‌ای شبانه‌روزی علیه دستاورد‌ها و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی هستند، باید مجموعه‌ای با وسعت و توانمندی صداوسیما وجود داشته باشد که در برابر آنها بایستد و با تبیین واقعیت‌ها و با رویکردی حقیقت‌جو، بازی رسانه‌ای دشمنان را برهم بزند و معادله را به نفع جبهه حق عوض کند و این میسر نمی‌شود جز با حمایت همه‌جانبه از صداوسیما که یکی از مصادیق آن، تقویت بودجه و درنظرگرفتن هزینه‌های جاری و تولید برنامه‌های مختلف خواهد بود.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با بیان این‌که سخنانی از وی درباره میزان پیشنهادی برای صداوسیما و میزان افزایش آن منتشر شده است گفت: در مصاحبه‌های قبلی، عدد و رقمی را بیان نکردم و آنچه اطلاع‌رسانی شده درست نیست.
کوچکی‌نژاد به موضوع پوشش صددرصدی رادیو و تلویزیون در همه مناطق کشور، از مرکز تا شهر‌ها و روستا‌های مرزی تاکید و خاطرنشان کرد: انتظار این است که مدیران رسانه‌ملی با برنامه‌ریزی جامع، زمان‌بندی مشخصی برای این منظور ارائه دهند و از همه تجهیزات فنی و توان نیروی انسانی، برای پوشش کامل شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در مناطق دوردست استفاده کنند که این مهم، نیازمند کاری جهادی و شبانه‌روزی است.
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از چالش‌های پیرامون صداوسیما، مسأله صندوق بازنشستگی و تبدیل وضعیت نیروهاست که انتظار داریم مدیران رسانه‌ملی دراین‌خصوص اقدامات جدی‌تری داشته و برنامه‌های خود را به اطلاع نمایندگان مردم در مجلس برسانند.
وی تصریح کرد: در شرایط فعلی و با درنظرگرفتن همه شرایط و چالش‌های پیش‌رو، موافق افزایش بودجه صداوسیما هستم و متناسب با افزایش وظایف این رسانه، باید بودجه لازم در اختیار صداوسیما قرار گیرد.
نماینده مردم رشت و خمام با قدردانی از عملکرد خوب رسانه‌ملی در انعکاس مظلومیت مردم غزه و نمایش واقعیت‌های جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی گفت: صداوسیما به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های جهان اسلام و تنها حامی مردم بی‌دفاع غزه، به‌خوبی توانست با فضاسازی دروغین رسانه‌های معاند که قصد جابه‌جا کردن ظالم و مظلوم را در این وقایع دارند مقابله کند و صدای مظلومان غزه باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها