در ادامه جشن مهر عاطفه ها صورت گرفت؛

توزیع 1000 بسته تحصیلی دیگر میان دانش آموزان نیازمند

قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر از توزیع 1000 پک تحصیلی شامل کیف و لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند مناطق محروم استان با همکاری و مشارکت بسیج دانش آموزی سپاه استان خبر داد
کد خبر: ۱۴۲۵۴۴۳
به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، یوسف اسیری، قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر در حاشیه توزیع 1000 بسته تحصیلی شامل کیف و لوازم نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند اظهار داشت: کمیته امداد استان از ابتدای مهر ماه تا کنون با همکاری مردم و خیران نیکوکار ، آموزش و پرورش، بسیج و مراکز نیکوکاری بسته های تحصیلی تامین و در اختیار دانش آموزان نیازمند هم استانی قرار داده است.
وی در ادامه افزود: هم اکنون 14 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در استان بوشهر وجود دارد که از خدمات تحصیلی و آموزشی متنوعی در طول سال بهره همند می شوند.
اسیری گفت: از ابتدای مهر ماه تا کنون بیش از 80 درصد دانش آموزان تحت حمایت از بسته تحصیلی دانش آموزی بهره مند شدند و تلاش میکنیم در ادامه درصد باقیمانده از آنها را با کمک خیران  پوشش دهیم.
قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: ارزش هر بسته تحصیلی 500 هزار تومان بر آورد شده است
وی در پایان یاد آور شد: خیرین و نیکوکاران می توانند جهت مشارکت در طرح کمک به دانش آموزان نیازمند کمک های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) یا از طریق آنی پرداخت (کد ussd) با شماره گیری # ۱ * ۰۷۷* ۸۸۷۷* انجام دهند. و یا به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان مراجعه نمایند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها