مدیر حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید عالیشهر؛

ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت؛

احداث مدارس ۱۲ کلاسه عفاف

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه عفاف با مساحت ۳ هزار و ۹۶۰متر مربع به بهره برداری رسید
کد خبر: ۱۴۲۲۹۳۱
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر؛ جهانبخش تل اشکی در تشریح این خبر اظهار کرد: مدرسه عفاف با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در دو طبقه و ۱۲ کلاس احداث شده و زیربنای آن یک هزار و ۸۷۰متر مربع است.
 
تل اشکی افزود: تا کنون ۲۰ مدرسه در شهر جدید عالیشهراحداث شده که ۱۲ مدرسه آن توسط شرکت عمران با ۱۴۴ کلاس ومجموع مساحت کل زمین ها ۴۱هزار و ۲۷۷متر مربع و با مساحت زیر بنای ۱۷ هزار ۸۴۷متر مربع احداث شده است.
 
این مقام مسوول بیان کرد: یکی از رویکرد های اصلی شرکت عمران شهرجدید عالیشهر توسعه فضای آموزشی است که طی چند سال اقدامات بسیار خوبی در این راستا عملیاتی شده و تلاش می شود این اتفاق همچنان تا رفع نیاز های کامل دانش آموزان این شهر ادامه داشته باشد.
 
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اظهارداشت: طی سالیان گذشته تا کنون همزمان با توسعه شهری به منظور کمک به خدمات روبنایی و علی الرغم صراحت مفاد قانون شهرهای جدید مبنی بر ورود دستگاه های خدمات رسان جهت ایجاد فضاهای مورد نیاز شهروندان اقدام موثری صورت نگرفته و به علت عدم حضور دستگاه های متولی شرکت عمران عالیشهر رأساً نسبت به تامین خدمات عمومی از جمله فضا های آموزشی، ورزشی و فرهنگی و غیره اقدام نموده است.
 
جهانبخش تل اشکی افزود: با توجه به ابلاغ طرح نهضت ملی و قانون جهش تولید و قرار گرفتن کلیه اراضی از جمله اراضی مسکونی و کلیه منابع مربوطه طرح نهضت ملی مسکن اجرای خدمات رو بنایی به شیوه گذشته برای شرکت مقدور نیست.
 
تل اشکی عنوان کرد: هرچند این شرکت تلاش خود را برای تامین و تکمیل خدمات خواهد کرد اما به شیوه گذشته امکان ادامه را ندارد؛ انتظار می رود سایر دستگاه ها بر اساس مفاد قانون شهر های جدید مواد ۱۰،۵و ۱۱ قانون شهرهای جدید، نسبت به وظایفشان در قبال شهروندان شهر جدید عالیشهر اقدامات لازم را انجام دهند.
 
این مقام مذکور در خصوص نمای بنای این مدارس بیان کرد: شرکت تلاش کرده در خصوص اصلاح جداره سازی ها، ارتقای مباحث فرهنگی، بومی و اقلیمی نمای مدرسه را با همکاری اداره کل نوسازی مدارس اصلاح کند و این برنامه را در دستور کار قراردادیم و تلاشمان این است در آینده نیز ادامه داشته باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها