مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد ؛

کسب عنوان دوم رشد و ارتقا عملکرد شرکت های آب و فاضلاب در سطح کشور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۸ پروژه در هفته دولت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت امسال در مجموع 18 پروژه با اعتباری بالغ بر32 هزار و 835 میلیارد ریال در حوزه آب و فاضلاب این استان افتتاح و عملیاتی می‌شود
کد خبر: ۱۴۲۰۲۵۱

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی در تشریح این خبر اظهار کرد: در حوزه شهری پروژه توسعه و نوسازی شبکه ۱۰ کیلومتر توزیع آب نقاط پراکنده شهر بوشهر با ۸۰ هزار نفر جمعیت زیرپوشش و یکهزار میلیارد ریال اعتبار و همچنین بخشی از خطوط آبرسانی شهر نخل تقی شهرستان عسلویه به طول ۱.۳ کیلومتر و بیش از ۲۰ هزار جمعیت زیر پوشش با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار می گیرد. 
وی بیان کرد: در هفته دولت همچنین پروژه حفر و تجهیز چاههای سطح استان با پوشش بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۳۰۰ میلیارد اعتبار به افتتاح می رسد. 
عالی ادامه داد: در این هفته فاز اول آبشیرین کن سیراف به ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب در شبانه روز با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در حوزه روستایی نیز چهار پروژه شامل خط انتقال از تاسیسات بندر رستمی تا روستای بوالخیر، خط انتقال بنداروز، خط انتقال آب چغادک به بنه گز و پروژه برق رسانی به چاه های آب لاورده و لاورگل به افتتاح می رسد. 
وی عنوان کرد: این چهار پروژه یاد شده با یکهزار و ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شدند که در مجموع ۱۶ روستای استان با ۱۹ هزار و ۸۳۵ نفر جمعیت زیرپوشش قرار می دهد. 
عالی در توضیح ۱۰ پروژه‌ای که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت آغاز می شود، اظهار کرد: در هفته دولت همچنین عملیات اجرایی عنوان پروژه خط انتقال از چاه های کاردانه به مجتمع شنبه و طسوج، فاز دوم یکپارچه سازی شبکه توزیع آب شهر جم، خط انتقال کمربند جنوبی شهر خورموج، فاز اول طرح تاسیسات فاضلاب مناطق جنوبی شهر بوشهر ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر دیلم و آبشیرین کن بنک به ظرفیت پنج هزارمتر مکعب در شبانه روز به همراه خط انتقال عملیاتی می شود. 
وی گفت: در این هفته همچنین عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آبرسانی به مجتمع دمیگز، پروژه اصلاح و نوسازی قسمتی از خط انتقال و شبکه داخلی آب روستاهای شاه فیروز و ایلشهر، احداث فاز دوم خطوط انتقال و زون بندی شبکه آب آشامیدنی شمال شهر بوشهر و احداث مخزن امام حسن شهر دیلم آغاز خواهد شد.  
عالی عنوان کرد: پروژه یاد شده با اعتباری بالغ بر ۲۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال عملیاتی می شوند که اتمام آنها نویدبخش تامین آب پایدار در شهرستان های مختلف استان و همچنین ساماندهی بخشی از شبکه فاضلاب جنوب شهر بوشهر و شهر دیلم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها