وزیر کشور گفت: تفویض اختیارات به توسعه استان‌ها کمک بزرگ می‌کند وحکمرانی وزارتخانه‌ای را باید به حکمرانی استان‌ها تبدیل کرد.
وزیر کشور گفت: تفویض اختیارات به توسعه استان‌ها کمک بزرگ می‌کند وحکمرانی وزارتخانه‌ای را باید به حکمرانی استان‌ها تبدیل کرد.
کد خبر: ۱۴۱۶۰۳۴

به گزارش جام جم آنلاین، وحیدی در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به اینکه حکمرانی وزارتخانه‌ای را باید به حکمرانی استان‌ها تبدیل کرد و از نظر دولت کارها تمام شده بوده و دولت موافق است، گفت: تفویض اختیارات به توسعه استان‌ها کمک بزرگ می‌کند و تجربه آن وجود دارد. 

 وی افزود: در ارتباط با مهاجران افغانستانی دستگاه‌های زیادی داریم که هم مسئولیت دارند و هم مسئول نیستند و باید یک سیاست‌گذاری واحد با تشکیل یک نهاد مربوطه انجام شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران پای تمام ارزش‌های اسلامی و شعارهای انقلاب ایستاده و انحرافی نداشته است، افزود: توفیق کارگزاری برای خدمت به مردم نعمت بزرگی است که به مدیران داده شده است و باید قدر آن را دانست.

وی با بیان اینکه ما باید بدانیم چه داشته‌ایم و امروز به برکت انقلاب اسلامی چه پیشرفت‌هایی در کشور داریم و مسیر پیشرفت کشور رو به جلو است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال پیش فرمودند که در یک پیچ تاریخی قرار گرفتیم و امروز آثار آن را می‌بینیم.

وحیدی با اشاره به اینکه آمریکا رو به افول شده و قادر نیست هیچ مسئله‌ای را در حوزه سیاست برطرف کند، ادامه داد: کرمان ظرفیت‌های زیادی دارد و هیچ دلیلی برای معطل ماندن کارها در تهران وجود ندارد.

وی ‌افزود: تامین مالی نقطه کلیدی در اقتصاد است و باید از ظرفیت‌های بزرگ خدادادی آن بهره‌گیری و روش‌های مختلف تامین مالی را باید پیگیری کرد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر فعالیت‌های دانش بنیان تاکید دارند، گفت: این فعالیت‌ها ارزش افزوده بیشتری دارد که باعث توسعه اقتصادی هم می‌شود.

وی با بیان اینکه بهره‌وری بسیار مهم است و نقشه بهره‌وری استان باید تهیه شود و بر مدار دانش‌بنیان فعالیت کرد، ادامه داد: صندوق پیشرفت و توسعه استان یک ظرفیت خوب است که در بودجه سال‌های قبل رای نیاورد اما این صندوق می‌تواند بسیار موثر باشد./صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها