نشست خبري رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان برگزار شد
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان قزوين

نشست خبري رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان برگزار شد

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور:

رویکرد سازمان تأمین اجتماعی توسعه خدمات است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: رویکرد سازمان تأمین اجتماعی توسعه خدمات به بیماران تحت پوشش است.
کد خبر: ۱۳۷۹۷۱۲

به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛ دکترمیر هاشم موسوی در بازدید از درمانگاه تخصصی شماره یک خمینی شهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکل بیمه شدگان تامین اجتماعی با تنها بیمارستان خمینی شهر که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است، تفاهم نامه ای منعقد تا طی آن فرانشیز بستری بیمه شدگان به صفر برسد.
وی با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان در قالب نظام  سطح بندی وزارت بهداشت امکان‌پذیر است، افزود: رویکرد تامین اجتماعی بجای ساخت بیمارستان، خرید راهبردی خدمات است.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور، توسعه خدمات را رویکرد این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: وضعیت درمانی و خدماتی مراکز درمانی تامین اجتماعی را از نظر کمی و کیفی مورد بررسی قرار داده‌ایم و بدنبال شناسایی نواقص و رفع کمبود ها هستیم.
وی با اشاره به اینکه تا یکماه آینده کمبود تجهیزات پزشکی درمانگاه تخصصی شماره یک خمینی شهر رفع خواهد شد، گفت:بزودی این بیمارستان مجهز به دستگاه OPG خواهد شد.
دکتر میر هاشم موسوی افزود: توسعه خدمات تخصصی در این درمانگاه را خواهیم داشت و بزودی متخصص قلب، زنان و زایمان و اورولوژی مستقر می شوند.
وی با اشاره به طرح دارویار گفت:  ۳۶۶ قلم دارو تحت پوشش بیمه قرار گرفته که مابه‌التفاوت آن در قالب یارانه دارو توسط سازمان برنامه و بودجه به بیمه ها پرداخت  و به موازات آن پرداخت هزینه دارو از جیب مردم کاهش می یابد. وی افزود: تعداد اقلام دارویی تحت پوشش بیمه نیز افزایش یافته از جمله ۴۷ داروی جدید بیماران خاص که تحت پوشش بیمه قرار گرفت.مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور افزود: تجهیز مراکز درمانی تأمین اجتماعی به  تجهیزات پیشرفته در دستور کار قرار گرفت که در این راستا اقدام به  خرید ام آر آی، سی تی اسکن، رادیولوژی پیشرفته( OPG) کردیم که به اقتضای نیاز مراکز درمانی و در جهت توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی توزیع می‌شود
در ادامه نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی که در این بازدید با جمعی به همراه جمعی از مسئولین شهر در این بازدید حضور داشت اظهار داشت: چند موضوع مهم از جمله تامین تجهیزات و نیروی متخصص مراکز درمانی از اولویت ما بوده است.محمد تقی نقدعلی افزود: در بحث بیمارستان های دولتی ۶۰ درصد از مراجعین بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند که در این سفر مقرر شد طی تفاهم نامه ای ماوتفاوت از سوی تأمین اجتماعی به بیمارستان پرداخت شود و بیمه شدگان مبلغی پرداخت نکنند.نقد علی در ادامه گفت: شهر درچه با توجه به جمعیت حدود۶۰ هزار نفر نیاز به مرکز درمانی تأمین اجتماعی دارد که مدیرعامل سازمان طی این سفر گفت ان‌شاءا... بتوانیم در راستای حل مشکلات این شهر تمهیدات لازم را انجام دهیم. در این سفر یک روزه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به همراه جمعی از مسئولین تامین اجتماعی استان و مدیران استان و نمایندگاه مجلس اصفهان از مراکز تأمین اجتماعی استان بازدید کردند و جلساتی برای حل مشکلات این مراکز تشکیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها