راننده ای که یک زن و سه دختر او را کشته بود، به ۱۷ سال زندان محکوم شد.
کد خبر: ۱۳۶۶۹۵۷

17 سال حبس برای راننده قاتل

به گزارش جام جم آنلاین از سی تی وی، ساندرا کاپونکیا، قاضی دادگاه شهر انتاریوی تورنتو کانادا، در جریان محکومیت یک متهم به ۱۷ سال حبس اعلام کرد: این راننده ، دو سال قبل با یک زن و سه دختر خردسالش تصادف کرده و باعث مرگ آنها شده بود. برخورد سرسری «بردی رابرتسون» نسبت به قوانین رانندگی، موجب محکومیت شدید برای وی شد. این راننده۱۵ تخلف رانندگی را به ثبت رسانده بود.

وی در جریان حادثه ۱۸ ژوئن ۲۰۲۰ در برامپتون منجر به کشته شدن کارولینا سیاسولو و دخترانش کلارا، لیلیانا و میلا که بین ۶ تا یک سال داشتند، شد.

قاضی پرونده اذعان داشت که متهم دو روز قبل از تصادف، یعنی در روز ۱۶ ژوئن، نیز نتوانسته بود که در یک تقاطع توقف کند و با مانع برخورد کرده بود.

او گفت که در نتیجه این برخورد «از چرت خود پرید» و برای فرار از پلیس با سرعت از محل دور شد. نداشتن قربانی در این حادثه کاملا اتفاقی بوده است.

هیچکدام از جریمه‌های قبلی، بردی رابرتسون را از رانندگی مصرف نکرده و حتی تصادف ۱۶ ژوئن هم آنطور که باید به عنوان یک «زنگ بیدار باش» برایش عمل نکرده است.

وی افزود: من نمی‌توانم اسم این دو برخورد را تصادف بگذارم. چرا که این دو حادثه هر چیزی بودند به جز تصادف. این دو حادثه جرم بودند، نه تصادف. اگر رابرتسون به جان و امنیت دیگران توجه نشان می‌داد، هر دوی این حوادث قطعا قابل اجتناب بودند. حکم او به هر دو تصادف مربوط می‌شود و شامل ممنوعیت رانندگی تا ۲۰ سال پس از آزادی‌اش است.

دادستان‌های پرونده خواهان ۲۳ سال حبس و محرومیت مادام‌العمر از رانندگی بودند اما مدافعان وی متعقد بودند که باید به هفت سال حبس محکوم شود که سرانجام 17 سال حبس گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها