نجات معجزه آسای شوماخر

تصادف با سرعت ۲۷۰ کیلومتر (+فیلم)

«میک شوماخر» پس از تصادف شدید با دیواره پیست فرمول ۱ گرندپری عربستان از مرگ نجات یافت.
کد خبر: ۱۳۵۹۸۱۵

به گزارش جام جم آنلاین، «میک شوماخر» با سرعت ۲۷۰ کیلومتر با دیواره پیست رقابت های فرمول یک عربستان برخورد کرد و با آنکه ماشین وی از بین رفت اما به صورت معجزه آسا زنده ماند.

راننده ۲۳ ساله فرمول یک و فرزند اسطوره نامدار این رشته «مایکل شوماخر» که برای تیم «هاس» رانندگی می کند پس از این حادثه روانه بیمارستان شد تا اقدامات لازم درمانی برای وی صورت بگیرد. شدت این تصادف به حدی بود که ماشین شوماخر چند قسمت شد.

«گونتر اشتاینتر» مدیر تیم هاس با اشاره به شدت این تصادف گفت: شوماخر آسیب جدی ندیده اما اقدامات درمانی لازم انجام می شود تا مطمئن شویم مشکلی برای او ایجاد نشده و سلامتی وی به خطر نمی افتد البته من به صورت مستقیم با شوماخر صحبت نکرده ام و ارتباط تلفنی من با مادر این راننده ۲۳ بوده اما در جریان هستیم که اسکن هایی را انجام داده اند و هیچ آسیبی به او وارد نشده است.

وی در مورد علت تصادف و چرایی این اتفاق به رسانه ها اینچنین پاسخ داد: به نظر می رسد ماشین او از مسیر خارج شده و پس از حرکت بر روی حاشیه کنار از کنترل خارج و با همان سرعت به دیواره پیست برخورد کرده است. پس از برخورد ارتباط ما با ماشین شوماخر قطع شد و اطلاعات باید بررسی شود.

این رقابت، ‌ بیست‌وچهارمین گرندپری است که میک شوماخر در آن شرکت می‌کند. این رقابت ها در عربستان برگزار می شود.

تعداد بازدید : 865

 

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها