ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت:میزان صادرات از گمرکات استان به بیش از ۷۱۲میلیون دلار رسید.
کد خبر: ۱۳۵۶۹۸۰
توحید آذربد در گفت وگو با جام جم آنلاین افزود: میزان صادرات در ۱۱ ماهه سال جاری از گمرکات آذربایجان غربی ۷۱۲میلیون و ۳۰۶هزار و ۹۷۰دلار رسید.

وی با اشاره به اینکه میزان صادرات از گمرکات استان در این مدت نیز از نظر وزنی به یک میلیون و ۴۵۶هزارو ۴۷۵تن رسید ، تصریح کرد: میزان صادرات از نظر وزنی ۲۷درصد و از نظر ارزش دلاری نیز ۳۸ درصد رشد داشته است.

آذربد با اشاره به اینکه تعداد کل کشورهای مقصد صادرات از گمرکات آذربایجان غربی ۶۶کشور است، خاطرنشان کرد: عراق با بیش از ۳۵۰ میلیون دلار و وزن بیش از  ۹۷۱ هزارتن، ترکیه با ارزش بیش از ۱۷۳میلیون و وزن صادراتی بیش از ۲۵۳ هزار تن و پاکستان با ارزش دلاری بیش از ۹میلیون دلار و وزن صادراتی بیش از ۳۳هزار تن مهمترین کشور های  مقصد صادراتی از گمرکات استا ن هستند.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه میزان واردات از گمرکات استان نیز در ۱۱ ماهه سالجاری  بیش از ۸۲۵میلیون دلار با وزن  ۵۶۸ هزار و ۸۵۱تن بوده، یاد آور شد: میزان واردات از نظر وزنی ۷۱درصد و ارزش دلاری ۴۹درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: تعداد کل کشورهای مبدا واردات ۶۱کشور بوده که ترکیه با ارزش دلاری بیش از ۵۴۳میلیون دلار، اکوادور با ارزش دلاری بیش از ۷۲میلیون و ۸۲۶دلار و چین با ارزش  بیش از ۵۵میلیون ۷۵۰دلار مهمترین کشورهای مبدا واردات  هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها