مدیر کل تعزیرات حکومتی استان؛

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز۱۴۰۱

در طرح نوروزی ۱۴۰۱ بازرس به طور محسوس و نامحسوس در بازار نظارت دارند
کد خبر: ۱۳۵۵۳۱۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ قهرمان شاهی «مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه » در خصوص اجرای طرح ویژه نوروز۱۴۰۱ با اشاره به سیاست های دولت در امر تنظیم بازار ، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه ، تعامل و هم افزایی با دستگاه های نظارتی جهاد کشاورزی ، اتاق اصناف و صنعت ، معدن و تجارت به منظور کنترل و نظارت بر روند تامین و توزیع کالا و خدمات در راستای پیشگیری از تخلفات اقتصادی و جلوگیری از احتکار کالا با توجه به وضعیت بازار در ایام پایانی سال اظهار کرد: تعزیرات حکومتی همانند سنوات قبل به منظور ایجاد بستر مناسب و آرامش در سطح بازار اقدامات لازم را انجام داده و به همین منظور اجرای طرح نظارتی ویژه نوروزی ۱۴۰۱ را از تاریخ چهاردهم اسفند ماه سال جاری لغایت چهاردهم فروردین سال آینده را در دست اقدام دارد.

شاهی افزود: در حال حاضر مقدمات و بسترهای اجرایی طرح مذکور فراهم شده و در دو نوبت صبح و عصر گشت های ویژه در سطح بازار فعالیت خواهند داشت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در ادامه گفت: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان دستگاه های نظارتی بطور محسوس با خودرو های آرم دار این اداره کل و غیر محسوس بصورت مستمر در سطح شهر فعال هستند و بر مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات ، نمایشگاه ها ، میادین میوه و تره بار ، شرگت های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط هوایی و زمینی ، مواد غذایی ، رستوران ها ، قنادی ها ، مراکز تولیدی ، توزیعی و خدماتی ، انبار ها ، سرد خانه ها ، فروشگاه های زنجیره ای ، البسه کیف و کفش و .. نظارت خواهند داشت.

شاهی در پایان سخنانش تأکید کرد: این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی در ساعات اداری و غیر اداری کشیک دارد و آماده خدمت رسانی به مردستگدم و مسافرین نوروزی را در دستور کار خود قرار داده است.

لازم به ذکر است: مردم می توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ هر گونه تخلف و شکایات خود را به بازرسان ما اعلام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها