خواهرم برای جلوگیری از ریزش مو به دکتر مراجعه کرده چندین بار و حتی چند بار دکترشو عوض کرده اما نتیجه که نگرفته بدتر هم شده ریزش موی سرش، توی گوگل به دنبال راهکار میکشتیم که به صورت اتفاقی متوجه یه مطلبی شدیم
کد خبر: ۱۳۵۴۷۴۷
تا ما رو کنجکاو کرد تا چند دقیقه ای زمان بزاریم براش و پس از اینکه خوندیم نوشته بود روغن کندش مخصوص درمان برای افرادی که موخوره و یا شکنندگی مو و ریزش و خشکی مو دارند تاثیر خوبی دارد. ما پس از اینکه به سایت اسرارالشفاء مراجعه کردیم متوجه این شدیم که روغن کندش هندی و سوریه ای توی عموم بیشتر مصرف داره و توصیه شده، البته حتما قبلش با مشورت گرفتن از فروشگاه اسرارالشفاء متوجه شدیم که مشکل اصلی سرمون چی هست و با توصیه فروشگاه اسرارالشفاء تهیه و استفاده کردیم.
 
روغن کندش چیست و آیا برای جلوگیری از ریزش مو مفید است؟

توصیه حکیم ایت الله ضیایی به استفاده از روغن کندش برای درمان ریزش مو

این حیکم بزرگوار در کلیپی که سایت اسرارالشفاء موجود است توصیه به استفاده از این روغن کرده و آن را بسیار قوی و تاثیرگذار می نامد و اسناد و مدارک مروبط به توصیه حکمای قدیمی مصرف آن را نیز ذکر می کنند و همچنین نکات مهمی مرتبط با ریزش مو  تقویت مو گفته می شود که بسیار برای عزیزانی که در این رابطه احتیاط به مشاوره و راهنمایی دارند مفید و کاربردی است.

نوره زنیخ دار طلایی چیست ؟

در لوازم بهداشت بدن بخواهیم مورد مناسب و خوبی را پیشنهاد بدیم آن مورد نوره زرنیخ دار طلایی می‌باشد که خواص درمانی خیلی زیادی برای شخص دارد و حتی باعث میشود راحتر تمیز کاری انجام شود.

نحوه استفاده نوره

برای نوره کشیدن در بدن به زمان ۵ الی ۱۰ دقیقه ای نیازمندیم.

ابتدا نوره را به اندازه کافی در آب گرم ریخته و مخلوط کنید.

پس از این کار با دستکش نوره را به محل مورد نظر بکشید

توجه کنید که اگر محل مورد نظر جای زخم یا زخم بستر باشد بهتر است پس از بهبودی زخم از نوره استفاده شود.

بعد از استفاده نوره ۵دقیقه زمان بدید تا نوره خوب کارشو انجام داده بده بعد قبل از اینکه آب بزنید به نوره بهتره به صورت خمیر نرم برداشت و انداخت داخل سطل آشغال

پس از تمیز کردن با آب ولرم شسته شود

توجه کنید که در آداب نوره زدن توصیه شده تا در روز های جمعه که مخصوص تمیز کاری در اسلام نامگذاری شده استفاده بشه بهتره و لازمه که شخص استفاده کنند نشسته نوره را استفاده نکند.

بوی بد نوره را چطوری از بین ببریم؟

نوره طبیعی همیشه بو دار هست و نمیشه بدون بو باشه به همین علت مردم به نوره های شرکتی مراجعه میکنند که بدون بو هست. ولی با استفاده از گلاب میتوانید بوی بد نوره طبیعی را از بین بردش

احادیث و روایات بسیاری در رابطه با توصیه به استفاده از نوره وجود دارد که در این مطلب نمی گنجد ولیکن خواص فراوانی دارد.
 
روغن کندش چیست و آیا برای جلوگیری از ریزش مو مفید است؟

معرفی عطاری آنلاین اسرارالشفاء

امروزه با دنبال کردن پیج و سایت های عطاری میشه خرید راحتری از محصولات طب سنتی و عطاری داشت. اگر متوجه این موضوع شده اید که هر محصولی که سنتی باشه معمولا کم پیداست وبه راحتی در دسترس نیست در نزدیکی ما یا در شهر ما و باعث میشه کمبود دارو داشته باشیم در نسخه های خود، طب سنتی مثل طب نوین از دارو تشکیل نشده است بلکه محصولات غدایی هستند که خوردنشون باعث درمان و بهبودی بیماری میشه مثل شیره های طبیعی از میوه‌ها یا عسل های طبیعی و... ( آدرس سایت www.340.ir می باشد )

اگر توجه کرده باشید لوازم آرایشی و بهداشتی در طب سنتی جای خوبی باز کرده تا بشه در کنار محصولات دیگر مصرف کننده از لوازم گیاهی استفاده کنند. فروشگاهی که معمولا محصولات طب سنتی از جمله محصولات غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی و روغن های درمانی و عرقیات و دمنوش های طبیعی و سرشار از نشاط را در یک سایتی که خیلی امروزه در اینستاگرام و اینترنت تبلیغاتش اوج گرفته میتونید به راحتی هر محصولی که بخواهید در دسته عطاری تهیه کنید.
 
فروشگاه اسرارالشفاء

فروشگاه اسرارالشفاء در کرج می باشد و به صورت حضوری نیز به مشتریان عزیز خدمات ارائه می دهد و آماده ارسال محصولفروشگاه اسرارالشفاءات به صورت آنلاین نیز می باشد. با جستجو در گوگل می توانید به راحتی لوکیشن مغازه اسرارالشفاء را بیابید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها