سقف کاذب بخش اعظمی از طراحی داخلی محسوب می شود. با انواع سقف کاذب آشنا شوید و همه کار را به رویا هوس بسپارید.
کد خبر: ۱۳۵۴۴۵۸
 
 
انواع سقف کاذب مدرن
 
سقف کاذب مدرن

امروزه از سقف کاذب به دلیل اینکه مزایای زیادی دارد بسیار مورد استفاده می گیرد. از سقف کاذب به چند منظور استفاده می شود باید گفت  که این نوع سقف به سقف اصلی متصل می شود. از مهم ترین علت هایی که باعث شده امروزه از سقف کاذب کناف استفاده شود ایجاد نورپردازی و دکوراتیو است. هم چنین وجود این سقف سبب می شود ارتفاع سقف اتاق شما کاهش یابد. اگر قصد دارید از سقف کاذب برای محیطی که در آن زندگی یا کار می کنید خریداری کنید به شما توصیه می کنیم حتما به وب سایت رویا هوس مراجعه کنید. زیرا این شرکت با سابقه چندین ساله خود توانسته انواع سقف کاذب مدرن را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه کند.

طراحی سقف کاذب

در انجام طراحی سقف کاذب باید بسیار هوشمندانه عمل کنید تا بتوانید یک طراحی درستی داشته باشید. از سقف کاذب می توان در همه بخش های خانه می توانید استفاده نماید. زیرا این سقف ضد آب بوده در و برابر رطوبت مقاوم است. باید حتما در خرید سقف کاذب، باید برای مکانی که قصد داریم از سقف کاذب برای آن استفاده نمایم توجه داشته باشیم به عنوان مثال اگر قصد داریم از آن برای مکان های مرطوب استفاده کنیم باید سقف کاذبی را خریداری کنیم که از پی وی سی ساخته شده باشد.

مزایای سقف کاذب

با توجه به مزیت هایی که در زیر قید شده است  سقف کاذب کاربرد فراوانی دارد

انعطاف پذیری بالا
وزن بسیار سبک
عایق در برابر صوت
حمل و نقل آسان
قابلیت تعمیر و تعویض آسان
 
انواع سقف کاذب مدرن

معایب سقف کاذب

مراقبت بالا
احتمال ترک خوردن در مدت زمان طولانی
خطر سقوط در هنگام زلزله

انواع سقف کاذب

از آنجایی که این سقف یکی از پرطرفدارترین سقف ها به شمار می آید همین رو این سقف دارای انواع زیادی می باشد. که در زیر نواع سقف کاذب مدرن به طور کامل شرح داده است.

سقف کناف پی وی سی

ابعاد تایل سقف پی وی سی60  در 60 می باشد. سقف کناف دکوراتیو به دو دسته تقسیم می شود که شامل سقف آسمان مجازی و تایل معرق و پلکسی است که بسیار پر کاربرد است.  سقف کاذب شبکه ای دارای چند نوع است نظیر تایل گچی، پی وی سی طرح دار، می باشد. یکی از علت های که از سقف پی وی سی بسیار استفاده می شود آن است که ضد آب و قابل شستشو است. اغلب از تایل بیشتر در مکان های مانند محیط های اداری و سرویس بهداشتی است. این نوع تایل دارای رنگ و طرح های متنوعی می باشد . این امکان فراهم شده تا شما مشتریان عزیز به وب سایت رویا هوس مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و به صورت اینترنتی آن را سفارش دهید.

تایل سقفی آسمان مجازی

یکی از بهترین و پرطرفدارترین تایل سقفی آسمان مجازی است. زیرا این سقف به گونه ای طراحی شده است که احساس می کنید در طبیعت قرار دارید. موضوع دیگری که باید راجب این تایل به شما بگوییم آن است باید در نصب این تایل یک سری پارامتر ها را رعایت کنید. این پارامترها شامل انتخاب یک نورپردازی مناسب و انجام تاسیسات سیم کشی برق می باشد. اگر می خواهید فضای خانه خود را به یک فضای رویایی تبدیل کنید باید نورپردازی را به احسن انجام دهید. نکته ای که قابل توجه می باشد آن است این سقف باعث می شود این با کمی نگاه کردن به آن، خستگی از تن شما بیرون رود.
 
انواع سقف کاذب مدرن

مزیت تایل آسمان مجازی

وزن سبک و جابجایی آسان
مقاوم در برابر آنتی باکتریال
مقاومت در بالا در برابر حرارت، رطوبت و گرد و غبار
دارای رنگ و طرح های متنوع
به صرفه بودن آنها

جدا از مزیت ها یک سری معایب هم دارد آن هم به دلیل اینکه در طرح چاپی بر روی سقف آسمان مجازی که با ابعاد مختلفی انجام می گردد یکسان نیست بنابراین در زمان نصب باید حتما شبکه بندی انجام شود. از دیگر معایب این تایل آسمانی میتوان به متریال ها اشاره کرد. زیرا جنس متریال از طلق بوده و در ضخامت های مختلفی تولید می شود ولی به طور معمول ضخامت متریال باید 2 میلی متر باشد.

سقف تزئینی گریلیوم

یکی از سقف های که بسیار تزئینی به شمار می آیند سقف کاذب گریلیوم می باشد و معمولا جنس آن از آلومینیوم و آلیاژ است. یکی از مزیت های این سقف آن است که می توان از آن به طور تکی یا ترکیبی استفاده کرد.

سقف چوبی کاذب

یکی از انواع سقف کاذب مدرن، سقف کاذب چوبی است .این سقف جز سقف های کلاسیک محسوب می شود و بسیار در زیبایی دکوراسیون های داخلی موثر است. برای اجرای سقف کاذب چوبی باید از قبل آن لمبه کوبی، کلاف کشی و تراز سقف دور تا دور سقف انجام شود. جنس چوب های آن بسیار با کیفیت است و مداوم بالایی دارد.

سقف کاذب ترکیبی

همانطور که از اسم آن پیداست از برای ساخت این سقف چند نوع سقف کاذب استفاده شده و طرح های آن به شکل هندسی تبدیل شده است. باید حتما در زیر سازی از آهن کشی استفاده شود.

سقف آلومینیومی

در رابطه با سقف کاذب آلومینیومی باید بدانید که این سقف در زمان اجرای آن به هیچ وسیله ای نیاز ندارد برای اینکه این تایل بتواند در برابر تعریق و محیط رطوبتی حفظ کنند برای مقاوم بودن آن از تایل های روکش شده با پی وی سی استفاده می شود. تا دوام آن بالا رود.

سقف آکوستیک

 برای ساخت سقف آکوستیک از متریال های بسیار عالی و با کیفیت استفاده می شود. هم چنین این نوع سقف همانند دیگر سقف ها مزیت های خاص خود را دارد. البته از در مکان هایی سالن کنفرانس ها و سینماها از آکوستیک استفاده می شود.

نتیجه گیری

در این مقاله با انواع سقف کاذب مدرن آشنا شدیم و دانستیم که هر کدام مزیت های ویژه ای دارند از سقف کاذب به چند دلیل استفاده می شود که یکی از مهم ترین دلایل آن می توان به تغییر در دکوراسیون داخلی اشاره کرد.

سوالات متداول در باره انواع سقف کاذب مدرن

از سقف های کاذب در چه مکان هایی استفاده می شود؟

از سقف کاذب به دلیل اینکه بسیار در تغییر دکوراسیون موثر است در محیط هایی مانند پذیرایی، آشپزخانه سرویس بهداشتی و دیگر مکان ها قابل استفاده می باشد. سقف کاذب دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

ویژگی های نظیر به صرفه بودن، وزن سبک و جا به جایی آن از مهم ترین ویژگی سقف های کاذب می باشد. در هنگام خرید سقف کاذب باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

باید حتما به جنس سقف کاذب، ابعاد محیطی که در اختیار داریم و قیمت آن را مد قرار دهیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها