تعدادی از برنامه‌های فردای رادیو اقتصاد اعلام شد.
کد خبر: ۱۳۴۷۶۱۳

راه‌های بهره‌وری از زمان
برنامه «دكتر كتاب» دوشنبه ۲۴ آبان به سراغ راه های بهره‌وری از زمان می‌رود.
به گزارش جام‌جم، بی‌شک زمان از میان رفتنی است و نمی‌توان آن را پس‌انداز كرد. تنها می‌توان آن را به روش‌های مختلف به بهره‌وری رساند. وقت آن‌قدر ارزشمند است كه خداوند به آن سوگند یاد كرده است. به قول برایان تریسی: «كیفیت زندگی شما به میزان بهره‌وری شما از زمان بستگی دارد و این كه كیفیت مدیریت زمان شما در استفاده بهتر از وقت چگونه است.»
در برنامه فردا به معرفی كتاب چگونه هرروز ۲۴ ساعت زندگی كنیم اثر آرنولد بنت پرداخته می‌شود. 
«دكتر كتاب» كاری از گروه كشاورزی به تهیه‌كنندگی علی دهقانزاده شنبه الی پنجشنبه ساعت ۰۸:۵۰ از شبكه رادیویی اقتصاد به روی آنتن می‌رود.

اجرای طرح كاداستر در زمین‌های كشاورزی
برنامه «ارمغان طبیعت» دوشنبه ۲۴ آبان ماه به سراغ اجرای طرح كاداستر در زمین های كشاورزی می‌رود.
به گزارش جام‌جم، میرصمد سیدموسوی مدیر كل دفتر ممیزی و حدنگاری سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری كشور در برنامه فردا در مورد اجرای طرح كاداستر در زمین‌های كشاورزی صحبت می‌كند.
از دیگر موضوعات مطرح در این برنامه می‌توان به تعریف كاداستر، مزایای اجرای طرح كاداستر در اراضی كشاورزی، اقدامات سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری كشور اشاره كرد.
برنامه «ارمغان طبیعت» كاری از گروه كشاورزی به تهیه‌كنندگی مهدی شیار شنبه الی جمعه ساعت ۱۳:۳۵ از شبكه رادیویی اقتصاد به روی آنتن می‌رود.

ویژگی‌های جمعیتی اقتصادی ایران
برنامه «صدای تولید» دوشنبه ۲۴ آبان ماه ویژگی‌های جمعیتی اقتصادی ایران را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.
به گزارش جام‌جم، از مسائل مهمی كه امروزه دولت‌ها باید پیش از تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های بلندمدت در بخش‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مناطق مختلف مدنظر قرار دهند، پدیده‌های جمعیتی است و برای برنامه‌ریزی و ارزیابی جایگاه اقتصادی اجتماعی یک منطقه یا كشور دانستن و اطلاع از چگونگی كل جمعیت آن به تنهایی كفایت نمی‌كند بلكه باید چگونگی ساختار جمعیتی آن برحسب گروه‌های خاص نیز مدنظر قرار گیرد. زیرا كه افزایش یا كاهش این گروه‌های جمعیتی می‌تواند از یک سو چالش‌هایی را برای جامعه مبدا و مقصد پدید آورد و به نوبه خود فشارهای اقتصادی مانند كمبود اشتغال، هزینه‌های مسكن، تراكم ترافیک، بار حمل‌ونقل، مسائل و معضلات فرهنگی و اخلاقی و... را موجب شود و همچنین گاهی مناطق مبدا با از دست دادن بخشی از نیروی انسانی كارآمد و پویا و شكوفای خود متضرر شده و دچار چنان معضلاتی می‌شوند كه یا جبران آن با هزینه‌های انسانی و اقتصادی هنگفت در طول سال‌های متمادی همراه است و یا جایگزینی آن غیرممكن است.
كارشناسان و دست‌اندركاران در این برنامه راجع‌به ویژگی‌های جمعیتی اقتصادی ایران مطالبی را عنوان می‌كنند.
برنامه «صدای تولید» به تهیه‌كنندگی اسماعیل علی‌پناه ساعت ۱۱:۰۵ از شبكه رادیویی اقتصاد موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها