رییس بنیاد نخبگان البرز از پژوهشگران و محققان البرزی خواست تا آثار و ایده های خود را به دبیرخانه هشتمین جشنواره ایده های برتر استان که به مناسبت هفته پژوهش برگزاری می شود، ارسال کنند.
کد خبر: ۱۳۴۷۵۹۷
به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ محمد نبیونی گفت: هر ساله هفته پژوهش در سطح کشور و استان در حوزه های متنوعی برگزار می شود که پژوهشگران و فناوران برتر در یکی از این حوزه ها شرکت می کنند.
وی افزود: یکی از بخش های هفته پژوهش برگزاری جشنواره ایده های برتر استان است که در هفت حوزه علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه، علوم فنی و مهندسی، علوم دامپزشکی، هنر و کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره در ۲ بخش دانش آموزی و آزاد برگزار می شود، گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره بایستی آثار و ایده های خود را در چارچوب مشخص شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
نبیونی افزود: همچنین در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور پارک علم و فناوری و کارخانه نوآوران برگزار خواهد شد، محققان و پژوهشگران برتر ایده های برتر در قالب استارتاپ ارایه دهند تا نتیجه ایده های خود را دیده و منتج به محصول شود یا بتوانند در مراکز رشد مستقر شوند.
رییس بنیاد نخبگان استان البرز گفت: پس از داوری و اعلام نتایج از فناوران و محققان برتر در اختتامیه هفته پژوهش تقدیر می شود سپس  افراد برتر به مراکز توانمندسازی معرفی می شوند تا در دوره های آموزشی برای عملی شدن ایده ها با فرایند تولید محصول آشنا شوند ضمن اینکه می توانند ایده های خود را ثبت کشوری و جهانی کنند.
نبیونی با بیان اینکه فراخوان جشنواره ایده های برتر استان البرز از ۱۵ تا ۳۰ آبان ماه جاری  ادامه  دارد، گفت: از یکم تا ۱۰ آذرماه سال جاری نیز داوری آثار انجام و تا پیش از ۱۳ آذرماه نتایج اعلام می شود و در اختتامیه هفته پژوهش نمایشگاه هفته پژوهش برگزار خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها