فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اجرای طرح دستگیری ضربتی سارقان و مالخران اموال مسروقه در ۷۲ ساعت اخیر توسط پلیس آگاهی، گفت: در این طرح ۲۳ باند سرقت متلاشی و ۹۱ سارق اموال مسروقه دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۴۵۳۶۸
به گزارش جام جم آنلاین البرز، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه نمایشگاه کشفیات طرح مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز که با حضور دادستان استان برگزار شد، گفت: در راستای پاسخ به مطالبات مردمی در خصوص مبارزه جدی با سارقان و مالخران اموال مسروقه، طرح ضربتی دستگیری این افراد با محوریت پلیس آگاهی استان در ۷۲ ساعت اخیر در سطح استان اجرا شد.
فرمانده انتظامی البرز افزود: در این طرح که با مشارکت فعال کلانتری های سطح استان اجرا شد، با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته ۲۳ باند سرقت شامل ۸۴ سارق و هفت مالخر اموال مسروقه شناسایی و در چندین عملیات غافلگیرانه همه آن ها دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف مقدار زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه افراد دستگیر شده اضافه کرد: ارزش اموالی که در این طرح کشف شده توسط کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تحقیقات کارآگاهان برای کشف سرقت‌های صورت گرفته توسط این افراد ادامه دارد، افزود: طرح های مبارزه با سرقت با قدرت در سطح استان ادامه خواهد یافت و سارقان و مخلان امنیت شهروندان بدانند که در صورت انجام اعمال مجرمانه دستبند پلیس در انتظار آنهاست.
تقاضای محاربه و اشد مجازات از سوی دادستان کرج 
دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه سارقان با جان و مال مردم بازی می‌کنند و ما به عنوان دستگاه قضا تلاش می‌کنیم به سمتی برویم که این افراد با اشد مجازات قانونی مواجه شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشد، گفت: این افراد تصور می‌کنند بعد از تحمل مدتی حبس آزاد خواهند شد بدانند که مرخصی‌ها هم محدود شده تا شاهد کاهش سرقت‌ها در استان باشیم.
حسن مددی در حاشیه نمایشگاه کشفیات طرح مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز افزود: طرح‌های مبارزه با جرائم به ویژه سرقت در استان البرز در حال اجرا و با همکاری قرارگاه پیگیری جرائم خاص امروز شاهد هستیم که تعداد قابل توجهی از مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار سرقت شناسایی شدند.
او اضافه کرد: در اجرای این طرح چندین سارق مسلح نیز دستگیر شدند که اگر شرایط محاربه داشته باشد حتما دادستان به عنوان مدعی العموم تقاضای اشد مجازات را دارد.
مددی افزود: این سارقان با جان و مال مردم بازی می‌کنند و ما به عنوان دستگاه قضا تلاش می‌کنیم به سمتی برویم که این افراد با اشد مجازات قانونی مواجه شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.
فرمانده انتظامی البرز گفت: این افراد تصور می‌کنند بعد از تحمل مدتی حبس آزاد خواهند شد بدانند که مرخصی‌ها هم محدود شده تا شاهد کاهش سرقت‌ها در استان باشیم.
مددی افزود: سارقان باید بدانند دستگاه قضایی و مراجع انتظامی ازاین افراد نخواهند گذشت و حتما مستمر و باتلاش پلیس اداره آگاهی این مجرمان تعقیب و اعمال قانون می شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها