برنامه عروسکی «شبکه کوچک» با فضای جذاب و با طراحی ویژه روی آنتن شبکه نسیم، شبکه نشاط و سرگرمی رفته است.
کد خبر: ۱۳۳۵۳۱۴

به گزارش جام جم، این مجموعه که تا الان ۵۲ قسمت از آن برای پخش آماده شده، به تهیه‌کنندگی سید مسعود صفوی بیشتر از یکسال است که درگیر مراحل پیش تولید و تولید بوده و این روزها ساعت ۱۹ به آنتن شبکه نسیم رسیده است.صفوی با اشاره به داستان این مجموعه و فضای آن بیان کرد: این برنامه در فضای کودک ساخته نشده و کاملا عام و مناسب همه گروه‌های سنی است.

داستان شبکه کوچک هم شامل شخصیت های انیمیشنی، عروسکی و زنده‌ای است که با یکدیگر یک شبکه را تشکیل داده‌اند و در آن قصه‌های مختلفی با آیتم‌های گوناگون اتفاق می‌افتد. در این شبکه مثل هر شبکه دیگری برنامه‌های مختلفی وجود دارد از سریال و انیمیشن گرفته تا گفت و گوی چالشی و بخش‌های مختلف دیگر.علاوه بر اینها اگر می خواهید از کم وکیف اتفاقات پشت صحنه یک برنامه باخبر شوید، پبشنهاد ما به شما این است که شبکه کوچک را دنبال کنید چرا که این برنامه قسمتی هم دارد که شامل پشت صحنه شبکه است و در آن مدیران و گردانندگان شبکه را نشان می‌دهد و با آنها صحبت می‌کند.

همچنین به گفته صفوی که پیشتر تهیه‌کنندگی شکرستان را به عهده داشت، در این مجموعه دقیقا همانند یک شبکه که مدیرانش برای پرداختن به چالش‌های جامعه برنامه‌سازی می‌کنند، در شبکه کوچک هم همین اتفاق می‌افتد اما همه این‌ها مرحله به مرحله به شبکه اضافه می‌شود.

بعد از پخش اصلی این برنامه در ساعت ۱۹، ساعت ۱۰ صبح ، ۲ بامداد و ۴ بعد از ظهر باز پخش آن روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها