بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، برنامه‌های دورهمی و خندوانه عنوان پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون را در تابستان ۱۴۰۰ به خود اختصاص داده اند و برای آنتن پس از ماه صفر و پخش تا پایان خود را آماده می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۳۳۴۹۳
به گزارش جام جم آنلاین، این دو برنامه که با شرایط متفاوت اجتماعی و اقتضائات منحصر به فرد در فرایند تولید به آنتن نسیم آمدند، توانستند جایگاه خود را در بین مخاطبان وفادارشان حفظ کنند و با این پشتوانه و اعتماد در تدارک سری جدید هستند.

خندوانه که از اواخر سال ۹۹ با دکوری بدیع و متناسب با احوال جامعه و حفظ شیوه نامه‌های بهداشتی فصل هفتم را آغاز کرد، ایجاد نشاط و اولویت تغییر فضای آنتن در مسیر سرگرمی مردم را بر آنچه ایده آل این برنامه و شیوه تولید فصول قبل بود ترجیح داد تا در قاب تلویزیون حاضر و موثر باشد. خندوانه تا پیش از محرم حدود پنجاه قسمت روی آنتن برد که البته درگیری عوامل و بویژه رامبد جوان با بیماری کرونا سبب شد تا آنگونه که باید این فصل به اتمام نرسد تیم این برنامه در تلاش اند که با فروکش کردن بیماری کرونا و پس از محرم و صفر با حالی متفاوت و آنگونه که شایسته است تولید و خندوانه را پخش نمایند.

دورهمی نیز که با تغییر کلی در فرم و ساختار برنامه از اواخر بهار ۱۴۰۰ پخش خود را آغاز کرده با محوریت سنجش و بالابردن اطلاعات عمومی طراحی و با دکوری خاص و هیجان انگیز تولید شد و با وجود تغییر ماهوی نسبت به سری قبل باز هم بتواند در صدر برنامه‌های تلویزیونی قرار بگیرد.

دورهمی که بیش از سی قسمت آن تا پیش از این ایام پخش و برنده نهایی آن از بین داوطلبان حضور در فصل اول معرفی شد خود را برای فصل دوم در بعد از محرم و صفر آماده می‌کند که قرار است با حفظ کلیت برنامه بخش‌هایی به آن اضافه و در شیوه پرسش و جریان رقابت اتفاقات جذابی روی دهد و تا پایان سال روی آنتن شبکه نسیم خواهد بود.

دورهمی و خندوانه همچنان در صدر
بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نسیم برنامه‌های دورهمی و خندوانه که عنوان پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در تیرماه سال ۱۴۰۰ رابه خود اختصاص داده اند برای بازگشت به آنتن پس از ماه صفر آماده می‌شوند.
این دو برنامه که به رغم مشکلات حاصل ازشرایط سخت کرونایی و اقتضائات منحصر به فرد این دوره در فرایند تولید به آنتن نسیم آمدند، توانستند جایگاه خود را در بین مخاطبان وفادارشان حفظ کنند و با این پشتوانه و اعتماد در تدارک تولیدقسمت‌های جدید هستند.

خندوانه که از اواخر سال ۹۹ باحفظ پروتکل‌های بهداشتی فصل هفتم را آغاز کرد تا پیش از محرم پنجاه ودو قسمت روی آنتن برد که البته درگیری عوامل و بویژه رامبد جوان با بیماری کرونا سبب شد همه قسمت‌های پیش بینی شده مربوط به قبل ازایام سوگواری امکان پخش نیابد. تیم این برنامه در تلاش اند که با فروکش کردن بیماری کرونا و پس از محرم و صفر با حالی متفاوت و آنگونه که شایسته است ادامه فصل جاری را تولید و پخش نمایند.

دورهمی نیز که با تغییر کلی در فرم و ساختار برنامه از اواخر بهار ۱۴۰۰ پخش خود را آغاز کرده با محوریت سنجش و بالابردن اطلاعات عمومی طراحی و با دکوری خاص و هیجان انگیز تولید شد و با وجود تغییر ماهوی نسبت به سری قبل باز هم بتواند در صدر برنامه‌های تلوزیونی قرار بگیرد.

دورهمی که سی وسه قسمت آن تا پیش از این ایام پخش و برنده نهایی آن از بین داوطلبان حضور در فصل اول معرفی شدخود را برای فصل دوم بعد از محرم و صفر آماده می‌کند که قرار است با حفظ کلیت برنامه بخش‌هایی به آن اضافه و در شیوه پرسش و جریان رقابت اتفاقات جذابی روی دهد.

فصل جاری این برنامه‌ها تا پایان سال روی آنتن شبکه نسیم خواهد بود.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها