به گزارش جام جم آنلاین ، صفحه رسمی اینستاگرام شرکت خودروسازی رولزرویس برای معرفی محصول جدید خود به نام «فانتوم تورچز» نوشت: «رنگ "فانتوم تورچز" با الهام از تاریخ غنی خاورمیانه در زمینه غواضی مروارید، رنگ آبی خلیج ع ر ب ی را تداعی می کند ....»
این متن که از عنوان جعلی استفاده کرد به شدت با واکنش صدها هزار کاربر ایرانی مواجه شد تا جایی که صفحه رسمی این شرکت عظیم خودروسازی که بیش از 7 میلیون و 800 هزار دنبال کننده دارد مجبور شد متن معرفی خودرو را تغییر بدهد و عنوان جعلی عربی را حذف کند.
این پست قبلی شرکت رولزرویس با استفاده از نام جعلی است:
این شرکت به دنبال هجوم گسترده کاربران ایرانی متن خود را تغییر داد و نام مجعول خلیج عربی را پاک کرد:
واکشن کاربران ایرانی بسیار زیاد بود...
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی «جامجم» با تهیهکننده و مجری برنامه موسیقایی شبکه نسیم
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی«جام جم» با جواد محقق، نویسنده، شاعر و معلم باسابقه
دشمن چگونه سعی در عرفیسازی بیحجابی در جامعه دارد؟