پرونده خواننده رپ با صدور کیفر خواست 100صفحه‌ای به اتهام قتل عمدی پدرخوانده‌اش، برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.
کد خبر: ۱۲۹۳۸۹۰

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، حمیدرضا ۲۷ساله متهم است ۲۴مرداد سال ۹۶ در جریان درگیری با شوهر مادرش در خانه‌شان در خیابان ملاصدرا باعث مرگ وی شد.

او در جریان تحقیقات گفت: «با مقتول رابطه خوبی داشتم، اما او با مادرم بدرفتاری می کرد. آن روز متوجه دعوای دوباره آنها شدم و فهمیدم مادرم را کتک زده که از این موضوع ناراحت شدم و به خانه آنها رفتم. میان ما درگیری رخ داد و و او را هل دادم که به دیوار یا کمد برخورد کرد.»

کارشناسان پزشکی‌قانونی بعد از سه بار بررسی پرونده اعلام کردند متهم پرونده ۵۰درصد در مرگ مقصر است. ۵۰درصد مرگ به خاطر بیماری‌های مرد سالخورده بوده‌ است.

بعد از گزارش پزشکان، متهم توانست با سپردن وثیقه ۶۰۰ میلیون تومانی تا روز دادگاه از زندان رجایی‌ شهر آزاد شود.

با دستور ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران قرارشد هیات ۱۱نفره پزشکی‌ قانونی درباره علت مرگ مرد کشته‌ شده اعلام نظر کنند بنابراین در ادامه آنها نظر دادند بیماری زمینه‌ای فرد فوت‌ شده و نیز اقدامات ناشی از درگیری فیزیکی که او روز حادثه داشته می‌تواند باعث مرگ وی شده‌ باشد.

این در حالی بود که حمید صفت در آخرین جلسه بازپرسی که چندی پیش در دادسرای جنایی تهران برگزارشد ، عنوان کرد با آن مرد مشاجره داشته اما با وی درگیر نشده و از بیماری مقتول خبرنداشته و نمی‌خواسته او فوت کند. حمید در ادامه اتهام قتل عمد را رد کرد.

در ادامه بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران برای حمید، اتهام مباشرت در قتل عمدی را در نظر گرفت.

این در حالی است که چند روز پیش پرونده با صدور کیفرخواستی 100صفحه‌ای که مورد تایید محسن اختیاری، نماینده دادستان در دادسرای جنایی تهران قرار گرفته‌بود، به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. به این ترتیب متهم به زودی به اتهام قتل عمدی محاکمه می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها