جستجوی دندانپزشک خوب در تهران که یکی از کلانشهرهای ایران و شاید دیگر جهان است کار دشواری شده، شهری که اگر شما از شرقی‌ترین سمت آن به غربی‌ترین قسمت اش قصد حرکت داشته باشید، شاید یک ساعت نیم تا دو ساعت زمان ببرد.
کد خبر: ۱۲۳۲۴۷۴
دکتر دندانپزشک خوب در شمال تهران

یکی از موارد درمانی که در تهران به راحتی قابل دسترسی است، رشته دندانپزشکی به خصوص دندانپزشک زیبایی و رشته‌های وابسته به آن است. تهران در رشته دندان پزشکی و کلیه تخصص‌های آن،پزشکان حاذق و کارکشته‌ای را در خود جای داده است.

این رشته به دلیل مشکلات رایج دهان و دندان، مورد مراجعه تعداد زیادی از شهروندان قرار می‌گیرد. لذا باید بدانیم، چگونه می‌توانیم یک متخصص ماهر و دندانپزشک خوب در تهران بیابیم و با خیالی آسوده درمان را آغاز کنیم.

در این سری از مقالات «دکتر دندانپزشک خوب در شمال تهران» قصد داریم با استناد به تجربه شهروندان تهرانی در هر قسمت یک پزشک حاذق را معرفی و نمونه کارهای آن را با هم مرور کنیم. در این مقاله هم قصد داریم از بهترین دندانپزشک زیبایی و از برترین های این حوزه دکتر هومن عشقی شروع کنیم.

دکتر هومن عشقی کیست؟

دکتر هومن عشقی مسترایمپلنت و زیبایی از امریکا و دندانپزشک رسمی خانه سینمای ایران که نزدیک به 20 سال است که به صورت تخصصی در زمینه دندانپزشی زیبایی فعالیت می کند و در یکی از مصاحبه های تفصیلی شخصاً در پاسخ به این سوال که چگونه یک دندان پزشک خوب پیدا کنیم می گوید:

یک بیمار چطور باید دندان‌پزشک خود را انتخاب کند؟

این سوال سختی است. از حال و هوای مطب تا میزان رضایت مراجعین مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. مسئله بعدی این است که پزشک چقدر به خودش اطمینان دارد. من خودم 5 سال گارانتی دارم و اگر قرار بود 50 درصد برگردند من تا به حال ورشکسته شده بودم ولی چون به کارم اطمینان دارم این کار را می‌کنم.

برای دیدن نمونه کاری های بیشتر دکتر عشقی می توانید صفحه اینستاگرام دکتر هومن عشقی را دنبال کنید:

https://www.instagram.com/drhoomaneshghi/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها