نیمار با خودش فکر کرده بود در بازگشت به اسپانیا با استقبال شدیدی مواجه خواهد شد اما کاملا در اشتباه بود.
کد خبر: ۱۲۱۴۷۱۵
منفور مثل نیمار! / هیچکس منتظر ستاره برزیلی نیست

به گزارش جام جم آنلاین، حالا که نیمار عزمش را جزم کرده تا از پاری سن ژرمن به بارسلونا برگردد در آنجا هیچکس منتظر او نیست، نه رسانه ها، نه هواداران و نه مسئولان لالیگا و حتی بارسایی ها. در این میان تنها قوت قلبی نیمار این است که مسی خواهان بازگشت اوست.

واقعیت این است که نیمار در تابستان 2017 با جدایی از بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن چهره محبوب خود در بارسلونا را مخدوش کرد. اکنون که می خواهد برگردد این چهره مخدوش هنوز بهبود نیافته است.

بر اساس آخرین اخبار رئیس لالیگا آخرین نفری است که بابت بازگشت این ستاره برزیلی به لالیگا نارضایتی دارد. رئیس لالیگا اما با زیر سوال بردن رفتارهای ستاره بزرگ برزیلی می‌گوید امیدوار است بارسلونا با او قرارداد امضا نکرده و لالیگا شاهد حضور دوباره او نباشد. خاویر تباس در این باره گفت: «من ترجیح می‌دهم نیمار به بارسلونا برنگردد. ما همیشه می‌خواهیم بازیکنان بزرگ را به لالیگا بیاوریم ولی در مورد نیمار اوضاع فرق می‌کند چون رفتارهای او رفتارهایی مناسب برای رقابتی ورزشی مثل لالیگا نیست و حاشیه‌آفرینی‌ها و خبرسازی‌های او را نمی‌پسندیم. ما تلاش زیادی کرده‌ایم که ارزش‌های لالیگا را حفظ کرده و از آنها محافظت کنیم و نمی‌خواهیم این تصویر از لالیگا خدشه‌دار شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها