محمد نصرتی، مدافع پیشین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس می‌گوید انتظار توقف سرخپوشان پایتخت مقابل ماشین‌سازی را نداشته و این اتفاق، جزو جذابیت‌های فوتبال به حساب می‌آید.
کد خبر: ۱۲۰۶۳۸۶

نصرتی در یک گفت‌وگوی کوتاه، ضمن اشاره به اتفاقات هفته بیست و نهم گفت: «در شرایط طبیعی، پرسپولیس باید ماشین سازی را در تهران و ورزشگاه آزادی شکست می‌داد اما نکته اینجاست که پرسپولیس شوکه شده و استرس دارد. این استرس، کارایی و انرژی بازیکنان را کاهش می‌دهد و نتیجه‌اش آن می‌شود که کاپیتان تیم هم دچار اشتباه شود و توپ ساده را به یک فرصت گل برای حریف تبدیل کند. با این حال تلاش پرسپولیس در بازگشت به بازی خوب بود و حداقل توانست یک مساوی بگیرد.»
نصرتی اضافه کرد: «اگر برانکو نتواند این استرس و هیجان‌ها را کاهش بدهد، در بازی آخر، کار این تیم به مشکل برمی خورد. الان زمان خوبی برای افت این تیم نیست. فقط یک تساوی هم می‌تواند پرسپولیس را قهرمان کند ولی اگر با استرس به زمین برود، با اتفاقات عجیبی مواجه خواهد شد. هیچ تیمی در بازی پخش زنده منتظر نیست جلوی پرسپولیس شکست بخورد و من اطمینان دارم پارس جنوبی هم تلاش می‌کند تا پرسپولیس را شکست داده و برای همیشه، نامش را در تاریخ لیگ حفظ کند.»
مدافع اسبق پرسپولیس در نهایت گفت: «نمی خواهم حرف‌های نگران‌کننده بزنم ولی واقعیت این است که همه باید نگران وضعیت پرسپولیس باشیم. شرایط کنونی این تیم اصلا خوب نیست و امکان دارد هر اتفاقی را تجربه کند مگر این‌که در بازی پایانی، با قدرت بیشتری به زمین برود و چهره دیگری از خود به نمایش بگذارد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها