اعتراف‌های یک روزنامه‌‌نگار چاق

ماجرای استفاده از گِن لاغری و کاهش وزن!

احتمالا یادتان هست قرار شد هر هفته از پس یک چالش جدید در زمینه رسیدن به کاهش وزن بربیایم. این هفته نوبت چالش میانبرهای لاغری بود. راستش از شروع برنامه رژیم حدود هفت کیلوگرم وزن کم کرده‌ام! البته به دلیل مشکل دیسک کمر تحرک زیادی ندارم و همین موضوع باعث شده تا روند کاهش وزنم کند پیش برود. با وجود این به توصیه پزشک معالجم یک‌سری تمرین‌های ورزشی را در خانه انجام می‌دهم و طی دو سه هفته اخیر می‌توانم زیر نظر یک متخصص پزشکی - ورزشی در باشگاه ورزش کنم و این خبر خیلی خوبی است.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۷۸
ماجرای استفاده از گِن لاغری و کاهش وزن!

چند روز پیش خیلی اتفاقی یکی از دوستانم را بعد از دو سال دیدم و نکته بسیار مهمی که توجهم را جلب کرد، کاهش وزن او بود. به گفته خودش 19کیلوگرم از وزنش را کم کرده بود و جالب اینکه در کنار رژیم و ورزش یا بهتر بگویم کمخوری و پیادهروی 90دقیقهای روزانه (پنج مرتبه در هفته) یکی از مهمترین دلایل کاهش وزنش را در ناحیه شکم و پهلو استفاده از گنهای لاغری میداند. همیشه تصور من از گن این بود که با پوشیدنش یک تا دو سایز لاغر میشویم، اما به محض درآوردنش همه چیز به حالت اول برمیگردد و شکم بزرگ و پهلوهای بیرون زده نمایان میشود! اما دوست من معتقد است گنهای ورزشی چیزی فراتر از گنهای معمولی هستند، چون اولا جنس لطیف آنها برخلاف سایر گنها آزاردهنده نیست و چون به صورت منعطف طراحی شدهاند، تنگ و چسبان و غیرقابل تحمل نیستند و براحتی هنگام فعالیت بدنی هم میتوانیم این گنهای ورزشی را بپوشیم.

براساس بررسیها فهمیدم جنس به کار رفته در قسمتهای داخلی گنهای ورزشی مانع تعریق میشود و گرمای قابل توجهی در نواحی شکمی، پهلوها و رانها باقی میماند و به مرور زمان آب میان بافتی در همان ناحیه کاهش پیدا میکند و در نتیجه فرد احساس میکند از سایزش کم شده است. البته این وضعیتی موقتی است و پس از ایجاد تعادل آب و نمک در بدن و رسیدن به حالت طبیعی بتدریج بافت به فرم قبلی برمیگردد و در واقع پوشیدن این گنها فقط به فرمگیری بدن کمک میکند.

پریسا اصولی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها