لبنان در فاصله یک روز مانده به پایان دور رفت مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا، با پیروزی مقابل ایران قهرمان این رقابت‌ها شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۴۹
لبنان قهرمان دور رفت بسکتبال نوجوانان غرب آسیا شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، در روز چهارم مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا بعدازظهر سه شنبه در حساس‌ترین دیدار این رقابت‌ها تیم‌های ایران و لبنان در سالن امام خمینی (ره) گرگان و در حضور سه هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶۶ بر ۶۴ لبنان به پایان رسید تا این تیم با کسب چهار پیروزی از هر چهار دیدار خود قهرمانی‌اش در دور رفت را قطعی کند.

کوارترهای اول با نتایج (۱۶ - ۲۰) و (۱۶ - ۲۱) به سود ایران و کوارترهای دوم با نتایج (۷ - ۱۶) و (۱۶ - ۲۰) به سود لبنان به پایان رسید.

در پایان روز چهارم مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا، لبنان با چهار پیروزی از چهار دیدار قهرمانی‌اش در دور رفت این رقابت‌ها را مسجل کرد و ایران با کسب دو پیروزی و یک شکست از سه دیدار، در مکان دوم قرار دارد.

مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا چهارشنبه (فردا) با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد که ساعت ۱۱ تیم‌های ایران و سوریه به مصاف هم می‌روند و ساعت ۱۳ اردن و عراق با یکدیگر دیدار می‌کنند.

لازم به ذکر است؛ مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا با حضور تیم‌های ایران، لبنان، سوریه، اردن و عراق، به میزبانی گرگان در حال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها