اتفاق ناگوار برای تیم ملی آرژانتین رخ نداد و این تیم در آخرین دقایق دیدار مقابل نیجریه به دور بعد جام جهانی ۲۰۱۸ راه یافت.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۱۵
صعود آرژانتین در دقایق پایانی / مسی در روسیه ماند / کرواسی قاطعانه صعود کرد

به گزارش جام جم آنلاین، تیم‌های ملی آرژانتین و نیجریه در یکی از دو بازی همزمان ساعت 22:30 سه‌شنبه شب جام جهانی 2018 در ورزشگاه سن‌پترزبورگ به قضاوت جونیت چاکر ترک به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با گل دقیقه 14 لیونل مسی یک بر صفر به سود آرژانتین پایان یافت و در نیمه دوم پنالتی موسی در دقیقه 51 برای نیجریه و روخو در دقیقه 86 برتری 2 بر یک و صعود آرژانتین را رقم زد.

صعود قاطعانه کرواسی

شاگردان زلاتکو دالیچ با کسب سومین برد متوالی‌شان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ به‌عنوان تیم اول گروه‌شان صعود کردند.ه‌شنبه شب از ساعت 22:30 در گروه چهارم رقابت‌ها، تیم‌های ملی کرواسی و ایسلند در ورزشگاه روستوف به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک کروات‌ها خاتمه پیدا کرد. گل نخست این بازی را بادلی در دقیقه 53 برای کرواسی به ثمر رساند و گیلفی سیگوردسون در دقیقه 76 از روی نقطه پنالتی کار را برای ایسلند به تساوی کشاند. در دقیقه 1+90 اما کروات‌ها یک بار دیگر به گل رسیدند و این بار پریشیچ بود که برای تیم تحت هدایت دالیچ گلزنی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها