پلیس راهور اعلام کرد: هم اکنون هشت محور مواصلاتی در استان های کشور مسدود و 6 محور نیز با محدودیت تردد همراه است براین اساس رانندگان باید از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۶۲
پلیس راهور:8 محور مواصلاتی مسدود است

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس راهور، هم اکنون محورهای اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، دیزین - شمشک در استان های تهران و البرز، استان ایلام و محور دره شهر - پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین به علت ریزش کوه، مسدود و مسیر جایگزین محدوده واریانات، جاده قدیم چشمه شیرین است.

همچنین استان خوزستان محور شوش - فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل، مسدود است؛ همچنین در استان آذربایجان شرقی یعنی محور کمربندی آذرشهر به پل غله زار هم به علت سیلابی شدن رودخانه و شکسته شدن پایه های پل، مسدود اعلام شده است و مسیر جایگزین از داخل شهر آذر شهر است.

استان ایلام محور ایلام - ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم بعلت ریزش سقف تونل مسدود و مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام - ایوان تونل رنواست.

استان اردبیل محور خلخال - اسالم محدوده کیلومتر 7 تا 18.5 بعلت عملیات راهسازی از تاریخ 31فروردین ماه امسال تا 31 تیرماه مسدود و مسیر جایگزین از محور خلخال -پونل گزارش شده است.
در استان خراسان جنوبی محور طبس - خرو به علت سرریز شدن آب سد نیز مسدود است.

همچنین پلیس با اشاره به محورهایی که با محدودیت تردد همراه است، اعلام کرد: تردد در استان گیلان (محور قدیم - رشت - قزوین) مسیر جنوب به شمال پل امامزاده هاشم کیلومتر 310 تا 394 از سوم تا 10 اردیبهشت روزهای شنبه از ساعت 12 تا 19 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 19 روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه با محدودیت مواجه است و مسیر جایگزین از میدان امامزاده هاشم به سمت عوارضی آزادراه تا اولین بازشو به سمت رشت انجام می شود.

تردد محور کرج - چالوس کیلومتر صفر تا 70 از اول اردیبهشت ماه تا 20 شهریورماه از ساعت 8 تا 17 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 12 روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات روکش آسفالت اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

تردد برای غرب استان تهران، آزادراه تهران - قم کیلومتر 37 تا 58 از اول اردیبهشت ماه تا 20 شهریور از ساعت 9 تا 17 روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفوژ میانی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

استان البرز، آزادراه تهران - کرج کیلومتر 0 تا 14 از اول اردیبهشت تا 20 شهریور از ساعت 8 تا 15 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت 8 تا 13 روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرا با عبور ترافیک همراه است.

در استان قزوین، آزادراه قزوین - رشت (پل یوز باشیجای-خلخال دشت) کیلومتر 48 از سوم اردیبهشت تا 20 شهریور روزهای شنبه از ساعت 12 تا 19 روزهای یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 19 روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 هر هفته بغیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات تعمیر و مرمت پل (خلخال دشت) تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

بر اساس این گزارش، تردد در استان قزوین، آزادراه قزوین - زنجان کیلومتر 60 تا 77 از سوم اردیبهشت تا 15 تیر از ساعت 8 تا 18 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 12 روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات لکه گیری و درز گیری تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

براساس این گزارش، در محور فیروزکوه (محدوده کارسالار) بارش باران گزارش شده است.

ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (از محدوده استاندارد تا پل فردیس) نیمه سنگین و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها