با حضور معاون صدا و مدیر رادیو ایران در جشن دوسالگی رادیو جمعه

اصغر سمسارزاده تجلیل شد +عکس

برنامه «عیدانه و لبخند» که در نظر سنجی جشنواره برنامه های نوروزی رادیو رای بالایی را به خود اختصاص داد و در بین برنامه های طنز پرمخاطب ترین برنامه شناخته می شود به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) روی آنتن می رود.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۹۱
صبح های جمعه شنونده «رادیو جمعه» باشید

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه کننده با اعلام این خبر ،از حمایت های شنونده های خوب رادیو ایران که در ایام عید شنونده برنامه«عیدانه و لبخند» بودند و با رای بالای خود به برنامه رضایتشان را از برنامه اعلام کردند تشکر کرد و گفت:گروه صبح جمعه در حال تدارک برنامه های خاصی برای سال 97 است و به زودی برنامه های خود را اعلام می کند.

قدوسیان در باره تغییرات برنامه ادامه داد: قرار است به زودی طنازان شهرها و استان های مختلف به برنامه دعوت شده و با آنها گپ و گفتی صمیمی داشته باشند و درباره فعالیت هایی که در استان های مربوطه در حوزه طنز صورت می گیرد، صحبت شود البته اگر فرصتی پیش بیایید ضبط برنامه در شهرستان ها نیز مد نظر است.

وی درباره ویژه برنامه عیدانه و لبخند گفت : برنامه ای شاد برای روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) تدارک دیده ایم که روز شنبه 25 فروردین تقدیم شنوندگان می شود.

گفتنی است؛ گروه صبح جمعه طبق روال عادی خود این هفته نیز برنامه رادیو جمعه را در روز 17 فروردین ساعت 9:00 صبح با هنرمندی بازیگران این گروه روی آنتن رادیو ایران می برند.

عوامل گروه صبح جمعه با شما عبارتند از:
بازیگران: اصغر سمسارزاده، علیرضا جاویدنیا، عباس محبی، داوود منفرد، عباس نباتی، شوکت حجت، حسین رفیعی، مرتضی تبریزی، فرانک رفیعی، حمید یزدانی، مهدی صباغی، نازنین مهیمنی، نسیم رفیعی، سارا جعفری، محمد رضا لبیب، نسرین نخبه زارع، گلچهره زند، حمید رضا اله یاری،مهرداد امیررضایی، آرش راسخ، زهره کدخدازاده، الهام حاجی نژاد، عاطفه صابرپور و رادمان غروی.

گروه موسیقی :مجتبی تیموری، محمد تیموری، حسن مصطفی پور، افشین مقراضی، فرهاد حدادی، مصطفی بیات، علی زکریایی، علیرضا اصغرپور.

نویسندگان: صادق عبدالهی، حسین هاشمی، جمشید مقدم، حمید پارسا، سارا آقا محمدی، شیوا رمضانی، مژگان افروزی و لیلا حسین پور.

گروه برنامه سازی: ساجد قدوسیان، تهیه کننده؛ علیرضا جاویدنیا ،کارگردان؛ مجید آینه، صدابردار ؛ هماهنگی، سیما بلوری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها