همه چیز درباره بازی امشب یوونتوس ـ رئال مادرید

فتح کهکشان در تورین

یووه و طرفدارانش تصور نمی‌کردند بعد از گذشت 10 ماه این فرصت در اختیارشان قرار بگیرد تا شکست سخت مقابل رئال را جبران کنند. فینال سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه شهر کاردیف ولز با نتیجه 4 بر یک به نفع شاگردان زیدان به پایان رسید تا کهکشانی‌ها به دوازدهمین قهرمانی خود در این مسابقات رسیده و به تیمی بی‌رقیب در این زمینه تبدیل شوند. حالا پس از 10 ماه امشب شاگردان زیدان به ورزشگاه تورین می‌روند تا بازی رفت خود مقابل یووه در مرحله یک‌چهارم نهایی را انجام دهند.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۸۹
فتح کهکشان در تورین

به گزارش جام جم آنلاین، بازی یووه و رئال از جمله دیدارهای پرتکرار مسابقات باشگاهی اروپا بوده است به گونهای که بازی امشب بیستمین تقابل رو در روی این دو تیم به حساب میآید. از 19 بازی گذشته، رئالیها 9 بازی و یووه هشت بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. هر دو تیم نیز به طور مساوی 22 گل زدهاند. از سوی دیگر این دو تیم در حالی به مصاف هم میروند که اوضاعشان در لیگهای داخلی تا حدود زیادی با هم متفاوت است. یووه با انجام 30 بازی در سری A در حال حاضر 78 امتیاز کسب کرده و فاصلهای چهار امتیازی با تیم دوم دارد. در طرف مقابل رئال با 63 امتیاز در رده سوم قرار دارد و هیچ امیدی به قهرمانی در لالیگا ندارد و بر همین اساس هدفش را روی موفقیت در لیگ قهرمانان گذاشته است.

یووه امشب در حالی از رئالیها میزبانی میکند که میرالم پیانیچ و مهدی بن عطیه به دلیل دو کارته بودن، امکان حضور در جمع بانوی پیر را ندارند. جورجیو کیلینی، الکس ساندرو و رودریگو بنتاکور سه بازیکن بیانکونری هستند که در صورت دریافت کارت زرد در بازی امشب، دیدار برگشت مقابل رئال در سانتیاگو برنابئو را از دست میدهند.

خبر خوب دیگر برای این تیم این است که ماریو مانژوکیچ، مشکلی برای همراهی یووه مقابل رئال مادرید نخواهد داشت. مانژوکیچ در دیدار مقابل میلان به علت مصدومیت غایب بود و شایعات در مورد احتمال غیبت او مقابل سپیدپوشان بالا گرفته بود. او یکی از مهمترین بازیکنان تیمش در این فصل بوده است. او طی چند روز گذشته به صورت انفرادی تمرین کرد، ولی به نظر میرسد مشکلی برای همراهی یووه مقابل رئال نخواهد داشت و با آمادگی کامل در اختیار آلگری قرار خواهد گرفت.

آنچه که یووه را به موفقیت در این بازی امیدوار کرده، عملکرد این تیم در بازیهای خانگیاش است. بیانکونری در 75 بازی قبلی خود در خانه و در تمام مسابقات باشگاهی و اروپایی تنها یک بار طعم شکست را چشیده است.

از سوی دیگر این شانزدهمین بار است که یووه در مرحله حذفی مقابل تیمهای اسپانیایی قرار میگیرد. در 15 بازی گذشته، سهم بارسا 9 پیروزی و شش شکست بوده است. رئال دومین تیمی است که شاگردان آلگری در فصل جاری لیگ قهرمانان با آن رو به رو میشوند. این تیم در مرحله گروهی نیز با بارسا هم گروه بود که در نیوکمپ با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و در تورین به تساوی بدون گل رسید.

در طرف مقابل، رئال بدون هیچ مصدوم و محرومی به مصاف یووه میرود. در این تیم تنها سرخیو راموس تک کارته است و در صورت دریافت کارت در بازی امشب، بازی برگشت در خانه را از دست میدهد. مثل همیشه امید اول تیم زیدان برای گلزنی در این بازی، رونالدو است که تا اینجا 12 گل در فصل جاری لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است. او همچنین با زدن 26 شوت در چهارچوب در این زمینه نیز رکورددار است. او همچنین به تنها بازیکنی در تاریخ این مسابقات تبدیل شده که در هشت بازی گذشته به طور متوالی موفق به گلزنی شده است. او در صورت گلزنی در بازی امشب، میتواند رکوردش را دست نیافتنیتر از قبل کند.

علاوه بر این، آنچه که طرفداران رئال را دلخوش کرده، آمار موفق این تیم در گلزنی در بازیهای خارج از خانه بوده است. تیم زیدان از 23 بازی قبلی خود در تمامی مسابقات، در 20 بازی گلزنی کرده است.

تنها نگرانی آنها مربوط به خط دفاعی این تیم است که در سال جاری عملکرد موفقی نداشته و در 15 بازی قبلی خود تنها سه بار موفق به ثبت کلین شیت شده است. از سوی دیگر، رکورد مادریدیها در بازیهای خارج از خانه مقابل تیمهای ایتالیایی، شش برد، هشت تساوی و 18 شکست بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها