به نظر می رسد که فیسبوک یک بار دیگر تحت تاثیر یکی از قابلیت های اسنپ‌چت قرار گرفته و آن را به اپلیکیشن پیام رسان خود آورده است. این بار، چشمان فیسبوک به قابلیت «زنجیره - Streak» اسنپ‌چت دوخته شده که در قالب یک بازی کوچک و سرگرم کننده، کاربران را ترغیب می کند تا اسنپ های بیشتر و بیشتری برای دوستان خود بفرستند و در نتیجه آن، اموجی خاصی را به نام اشخاص محبوب وی اضافه می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۷۰۳۳
فیسبوک یکی دیگر از قابلیت های اسنپ‌چت را به مسنجر خود آورد + اسکرین شات

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، در حال حاضر، فیسبوک برخی از کاربران اپلیکیشن Messenger را انتخاب کرده تا به تست قابلیت مشابه اش بپردازند. درست مانند اسنپ‌چت، این قابلیت با نمایش یک اموجی صاعقه، کاربر را ترغیب می کند تا به صحبت با افرادی که برای دو روز مداوم با آنها چت داشته است ادامه دهد.

تا به این جای کار ظاهراً بسته به نوع ارتباط شما با افراد، اموجی های مختلف به نمایش در نمی آید و بنابراین همه آنها، با اموجی صاعقه مشخص می شوند؛ اما در هر صورت شکی نیست که این قابلیت دقیقاً از اسنپ‌چت برداشته شده است.

این نخستین باری نیست که فیسبوک، مشق شب اسنپ‌چت را کپی می کند و احتمالاً آخرین بار هم نخواهد بود. بعد از افزودن استوری ها و پیام های یک روزه به اینستاگرام و مسنجر، فیسبوک برخی از فیلترهای چهره اسنپ‌چت را هم کپی کرده و به اپلیکیشن خود افزوده است. بنابراین قطعاً جای تعجب نخواهد داشت اگر قابلیت Streak راهش را به اینستاگرام هم باز کند.

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها