اسطوره فوتسال برزیلی ها یعنی فالکائو عزم خود را جزم کرده تا رکورد گلزنی ملی جهان که در دست وحید شمسایی از ایران است را بشکند. او برای رسیدن به این هدف حتی خداحافظی خود با تیم ملی کشورش را پس گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۶۰
اتفاق قابل پیش بینی : شمسایی برمی گردد تا عنوان آقای گلی جهان از دستش نرود

به گزارش جام جم آنلاین ، وقتی روز گذشته اعلام شد فالکائو در یک دیدار دوستانه برای تیم ملی کشورش گلزنی کرده تا چند گام دیگر به رکورد شمسایی نزدیک شود کاملا قابل پیش بینی بود که شمسایی هم تصمیم بگیرد برای حفظ رکورد ارزشمند خود خداحافظی را پس بگیرد و به تیم ملی برگردد.

فالکائو با دو گلی که در این بازی زد، شمار گل‌های ملی خود را به 388 گل رساند و اکنون تنها 4 گل با رکورد وحید شمسایی، آقای گل فوتسال جهان فاصله دارد.

شمسایی روز گذشته در جریان لیگ برتر فوتسال به خبرنگار صدا و سیما گفت: من هیچ گاه از تیم ملی خداحافظی نکردم و از سال 2012 که آقای گلی رقابت های قهرمانی آسیا در دوبی را کسب کردم، دیگر به تیم ملی دعوت نشدم. تیم ملی سرمربی دارد و فوتسال کشورمان قطعا درحال سپری کردن دوران طلایی خودش است.

او افزود: برزیل برای بالا بردن آمار گل ملی فالکائو با کاستاریکا دیدار تدارکاتی می‌گذارد، ما هم چنین کاری باید انجام دهیم و بازی های تدارکاتی با تیم‌های درجه سوم آسیا بگذاریم و بگویند وحید شمسایی، برای حفظ عنوان آقای گلی جهان مقابل آنها بازی کن و هر چندتا می‌توانی گل بزن تا رکورد ایران همچنان پا برجا بماند اما متاسفانه این کار را انجام نمی دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها