مجموعه در امتداد فلق امروز فعالیت های روحانی پرتلاشی را به تصویر می کشد که توانسته است با قرار دادن امکانات ورزشی در مسجد، جوانان شهر تنکمان را به نماز جماعت علاقمند کند.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۵۳
جذب جوانان به مسجد در مجموعه در امتداد فلق

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، وقتی وارد شهر «تنکمان» دراستان البرز می شویم به وقت نماز، شور و شعف و نشاط را در بین نوجوانان میبینیم. چرا که کوله بدست و با کیف مدرسه به هنگام نماز خود را به مسجد رسانده اند. چرا که روحانی مستقر آن جا بنام حجت الاسلام «مامانی» امکانات ورزشی را در مسجد شهر فراهم کرده است. در گوشه ای از مسجد زمین والیبال، تنیس، فوتبال و... فراهم شده است و بچه ها پس از پایان نماز، ساعتی در مسجد به فعالیت های ورزش می پردازند.

این حرکت عاملی شده برای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و اینکه همه بدانند که مسجد تنها محل عبادت نیست و می توان از مسجد به عنوان یک پایگاه فرهنگی و آموزشی استفاده کرد.

دوربین در امتداد فلق امروز 6 آبان به سراغ مسجدی در شهری می رود که روحانی آن با سعه صدر واخلاق پسندیده و طرح جذب نوجوانان، نشاط را به مسجد آنجا آورده است به گونه ای که هنگام نماز نوجوانان زیادی در صف جماعت دیده می شوند.

حاج آقای مامانی ضمنا با کارآفرینی برای جوانان توانسته است تحولی عظیم در آنجا بوجود آورده و مانع از بروز آسیب های اجتماعی مانند مهاجرت به شهرها شود.

مهدی رمضانی کارگردان، مهران رستمی تهیه کننده و عباس لهراسبی مجری طرح مجموعه در امتداد فلق هستند که امروز شنبه حوالی ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها