همین چند روز پیش بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد پس از تمدید قرارداد مادام العمر با اینیستا حالا همین برنامه را درباره مسی اجرا می کند.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۰۱
گران ترین قرارداد تاریخ در راه است / مسی با 358 میلیون پوند در راه منچسترسیتی

به گزارش جام جم آنلاین ، اما گویا بارسایی ها خیلی نباید به این امیدوار باشند که به راحتی این پروژه امکان پذیر باشد چرا که مسی با نجومی ترین پیشنهاد تاریخ فوتبال روبرو شده است، پیشنهادی بالغ بر 358 میلیون پوند و از سوی مشتری همیشگی اش یعنی منچسترسیتی. منچسترسیتی از سال 2015 تلاش های خود را برای جذب فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا آغاز کرد. در ماه های اخیر نیز بارها اخبار مبنی بر عدم تمدید قرارداد مسی با بارسلونا بر سر مسائل مالی منتشر شده بود. حالا که کاتالان در آستانه جدایی از خاک اسپانیا قرار دارد و بارسلونا نیز به احتمال فراوان از لالیگا کنار گذاشته می شود مسی بیشتر از هر زمان دیگری به جدایی نزدیک شده است.

روزنامه آس چاپ مادرید گزارش داده که گویا سران سیتی مذاکرات خود را با اطرافیان مسی آغاز کرده و قصد دارند با پیشنهاد 358 میلیون پوندی برای جذب این ستاره آرژانتینی اقدام کنند. لیونل مسی خاطرات مشترک بسیار شیرینی در کنار پپ گواردیولا دارد و همین موضوع می‌تواند او را ترغیب به مهاجرت به لیگ جزیره کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها