وزیر دادگستری گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور، موضوع رسیدگی به پرونده های قاچاق اهمیت بسیاری دارد و در اولویت برنامه‌های تعزیرات است.
کد خبر: ۱۰۷۴۶۸۱
انصاری رئیس جدید سازمان تعزیرات حکومتی/ اولویت برنامه‌های تعزیرات رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان؛ علیرضا آوایی وزیر دادگستری در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان تعزیرات حکومتی که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از امیری اصفهانی رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی و خیرمقدم به انصاری رئیس جدید این سازمان، اظهار کرد: باید حق الناس و حساسیت کار سازمان تعزیرات حکومتی مورد توجه قرار گیرد و در این راستا توجه به حقوق شهروندی و ایجاد تعادل در حقوق و امنیت مردم اهمیت بالایی دارد.

آوایی گفت: فعالیت برخی از سازمان ها و اداره ها در جامعه بازتاب خاصی دارد و همین مسئله کار ما را در تعزیرات حکومتی سخت می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور، موضوع رسیدگی به پرونده‌های قاچاق اهمیت بسیاری دارد و در اولویت برنامه‌های تعزیرات است و باید در این باره جمع بندی منظمی داشته باشیم.

وزیر دادگستری در پایان گفت:همه پرونده های تعزیرات حکومتی مهم هستند و ما پرونده غیرمهم نداریم و باید در رسیدگی به آن‌ها دقت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها