رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: نتایج کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد تا ۲۳ شهریورماه اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۶۸
اعلام نتایج کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد تا ۲۳ شهریور

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، امیررضا شاهانی در نشست خبری صبح امروز در رابطه با اعلام تکمیل‌ظرفیت مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: امسال دانشگاه آزاد بر مبنای ظرفیتی که شورای گسترش وزارت علوم ابلاغ کرد دانشجو پذیرش می‌کند و ظرفیت رشته‌محل‌ها محدود است که براساس برآورد ما، ظرفیت واحدهای بزرگ و پرتقاضا تکمیل می‌شود و یک مرحله تکمیل ظرفیت نیز برای صندلی‌های خالی مانده اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: داوطلبان در صورتی که سؤالی دارند می‌توانند با شماره تلفن 4743 تماس گرفته یا سؤال خود را از طریق وب‌سایت: FAQ.azmoon.org مطرح کنند.

شاهانی در رابطه با زمان اعلام تکمیل ظرفیت بیان داشت: تکمیل ظرفیت دوره دکتری به زودی اعلام می‌شود ولی برای کارشناسی ارشد باید ظرفیت‌ها به اتمام رسیده و سپس نتایج را بررسی کنیم.

زمان اعلام نتایج کنکور

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگآه آزاد گفت: در مقطع کارشناسی، پذیرش دانشگاه آزاد در دو بخش با آزمون و بدون آزمون انجام می‌شود که رشته‌های با آزمون از طریق کنکور سازمان سنجش است و منتظریم سازمان سنجش، نمرات تراز را به ما اعلام کند تا وارد مرحله پردازش شویم.

وی گفت: حداکثر تا پنج‌شنبه 23 شهریورماه نتایج را اعلام می‌کنیم.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با بیان اینکه 96 درصد ظرفیت پذیرش رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد بدون آزمون است، گفت: وب‌سایت دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون آزمون باز است و داوطلبان می‌توانند اقدام کنند.

وی گفت: 16 هزار رشته‌محل در بخش پذیرش بدون آزمون داریم که رشته‌های پرتقاضا نیز در این بخش قرار دارد.

شاهانی با اشاره به کاهش ظرفیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: نسبت به سال 95 در مقطع دکتری تعداد رشته‌محل‌های ما یک چهارم شده است.

وی ادامه داد: نتایج دوره‌های بدون آزمون (استعدادهای درخشان) کارشناسی ارشد و دکتری تا پایان این هفته اعلام می‌شود.

همچنین ثبت‌نام رشته‌های کارشناسی با آزمون ناپیوسته نیز از ساعت 14 امروز آغاز می‌شود و تا 19 شهریورماه ادامه داد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: اولویت دانشگاه آزاد در کیفیت است و سعی داریم به خصوص در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، کیفیت بسیار بالایی در رشته‌محل‌ها داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها