سرمربی تیم والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا عادل غلامی را کلا از تیم ملی خط زده‌اید یا نه، گفت: هنوز تصمیمی برای دعوت یا عدم دعوت عادل نگرفته‌ام.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۱۲
کولاکوویچ: هنوز تصمیمی درباره دعوت غلامی به تیم ملی نگرفته‌ام

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، ایگور کولاکوویچ شامگاه دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم های ایران و قطر افزود: عادل بازیکن بسیار خوبی است، طی چهارماه که در تمرینات بود هیچ مشکلی نداشت اما او برخی خط قرمزها را زیرپا گذاشت.

وی با ابراز تاسف از این اتفاق تصریح کرد: من در مورد دعوت یا عدم دعوت عادل چیزی نمی توانم بگویم هنوز تصمیمی نگفته ام، در حال حاضر برای من و عادل آینده یک راز است.

سرمربی تیم والیبال ایران با اشاره به عدم دعوت از غلامی برای بازی های بین قاره ای ژاپن متذکر شد: بعد از اعلام لیست با عادل دیداری داشتم که وی از اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کرد و به تصمیم و انتخاب من احترام گذاشت.

وی با بیان اینکه من به عنوان سرمربی باید پیش از هر چیز به تیم و بازیکنانم احترام بگذارم، یادآور شد: عدم دعوت از عادل برای بازی های بین قاره ای نیز بر همین اساس بود.

کولاکوویچ در خصوص بازی با قطر و برد قاطع تیم ملی کشورمان یادآور شد: تمام بازی ها را در این رقابت ها سعی کردیم جدی بگیریم و به تمام تیم ها احترام بگذاریم، به تیم قطر هم همین نگاه را داشتیم با اینکه می دانستیم رقیب ما نیست.

وی در عین حال با اشاره به بازی تاکتیکی و خوب تیم قطر در این دیدار بیان داشت: امروز با ترکیب جوان و با نفراتی که در طول مسابقات کمتر به بازی گرفته شده بودند بازی کردیم آنها در تمرینات خوب بودند و ما می دانستیم که در بازی هم عملکرد خوبی خواهند داشت.

سرمربی تیم ایران در پاسخ به این سوال که چرا در این رقابت ها از ترکیب غیر اصلی استفاده نکردید، عنوان کرد: هر مربی دست دارد بهترین ترکیب خود را در مسابقات حساس بکار بگیرد، بازی با تیم های چین و کره جنوبی هم برای ما مهم بودند و با تیمی مثل قطر تفاوت داشتند.

وی با بیان اینکه در تمام بازی های ملی هدف اول ما برد است، اضافه کرد: بنابراین هر بازیکنی خوب باشد ما در ترکیب قرار می دهیم، امروز از ترکیب دوم خود سود بردیم و درسته به راحتی پیروز شدیم اما نمی توانستیم در بازی های قبلی ریسک کنیم و از آنها استفاده کنیم.

کولاکوویچ با تاکید بر اینکه تیم ایران بازیکنان بسیار خوب و تاکتیکی دارد، یادآور شد: ما سعی می کنیم از بازیکنان باهوش استفاده کنیم تا در لحظات سخت تصمیمات خوب بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها