در دنیای ورزش دو ورزشکار خیلی علاقه دارند که با ثروت بی اندازه شان فخر فروشی کنند، یکی فلوید می ودر بوکسور 40 ساله آمریکایی و دیگری نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن .
کد خبر: ۱۰۶۱۳۴۰
سبک زندگی لاکچری مرد شماره دو فخرفروشی ورزش جهان! +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی استار ، می ودر به دلیل ثروت بی اندازه ای که دارد به «مرد پول» مشهور شده است.

نیمار نیز به تازگی با قراردادی پنج ساله به ارزش 198 میلیون پوند به تیم پاری سن ژرمن فرانسه پیوسته است و یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان به شمار می رود.

اما چیزی که نیمار و می ودر را از دیگر ورزشکاران ثروتمند متمایز می کند علاقه زیاد آنها به فخر فروشی با ثروتشان و نشان دادن سبک زندگی لاکچری در فضای مجازی است.

نیمار اخیرا اینکار را بسیار انجام می دهد. حالا نیمار پس از می ودر مرد شماره دو فخر فروشی به شمار می رود. او مدام از خانه ، اتومبیل ها، زیورآلات و دیگر تفریحات لوکس و پرهزینه خود عکس می گیرد و در اینستاگرام به نمایش می گذارد. یکی از دخترانی که در گذشته با نیمار ارتباط داشت در اینباره می گوید: «او ثروت زیادی دارد. هر چه بخواهد حتی اگر بسیار گران باشد در کسری از ثانیه در اختیار اوست. او همه چیز می تواند داشته باشد اما فقط یک چیز ندارد. نیمار عشق واقعی را ندارد. او هر چیز بخواهد می تواند بخرد و در پارکینگ خانه یا اتاقش بگذارد اما عشق را نه.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها