شبکه پنج سیما برای روزهای پایانی هفته پنج شنبه و جمعه (19و20 مردادماه) فیلم های سینمایی «پیتربل1»، علفزار و خلاصه سریال لژیونر ( قسمت های 5 تا 8 ) را برای مخاطبان این شبکه پحش می کند.
کد خبر: ۱۰۶۰۵۵۳
خلاصه سریال لژیونر در شبکه پنج

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج سیما،فیلم سینمایی «پیتربل 1» به کارگردانی ماریا پیترز، پنج‌شنبه 19 مردادماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: پیتربل پسربچه‌ای بازیگوش است که شیطنت‌هایش در محله و مدرسه باعث دردسرهای کوچکی می‌شود. پیتر به‌خاطر شیطنت‌هایش که در شهر در حال زبانزد شدن است، مورد توجه خبرنگار روزنامه‌ای قرار می‌گیرد و از این به بعد عناوین صفحه اول این روزنامه به بل اختصاص داده می‌شود که باعث می‌شود ، روزنامه از ورشکستگی درآمد و فروش خوبی کند. اما این موفقیت طولی نمی‌کشد، وقتی ژوزف شروع به خرابکاری‌هایی مثل واژگون کردن یک تراموای شخصی می‌کند و همه آنها را جز کارهای پیتر نمایش می‌دهد و باعث می‌شود، پیتر به تدریج تبدیل به موجودی منفور درجامعه شود....

کوئنتین شرام، فرنچ دی گروت، اسجورد متز و جوردی مال در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «علفزار» به کارگردانی محمدعلی طالبی، جمعه 20 مردادماه ساعت 10:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: پدر علی و نرگس با دایی‌شان اختلاف پیدا کرده‌اند و به همین دلیل دایی مادرشان را با خود به ییلاق برده است. بچه‌ها با پدر علیل و مادربزرگ پیرشان تنها مانده‌اند. علی مجبور است برای چوپانی با پیرمردی به صحرا برود. مشکلات فراوانی برای آنها در نبود مادر اتفاق می‌افتد....

گوهر خیر اندیش، نورالدین اعلمی و سید عبدالله موسوی بازیگران این فیلم هستند.

خلاصه مجموعه تلویزیونی " لژیونر" مطابق هفته گذشته از قسمت های 5 تا 8 این سریال ساعت 13:30 برای مخاطبان نمایش داده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها