علی کریمی روزی که به نفت آمد پیش‌بینی‌اش این بود که حاشیه‌ها تمام می‌شود و نفت و شرایطی که این تیم دارد دوباره روی روال می‌افتد اما...
کد خبر: ۱۰۵۲۵۸۴

مشکلات هر روز بیشتر شد چون این طور که به نظر می‌رسد، مالکان این تیم اصلا به فکر تیمداری نیستند! کریمی صبح دیروز در حاشیه تمرین نفت در جمع خبرنگاران گفت: «انتظار داریم تا سه‌شنبه حداقل تکلیف کادر فنی مشخص ‌شود. به هر حال کار سخت است. بالاخره ما نماینده اصلی کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. مسئولان باشگاه خودشان باید نگران این تیم باشند. تیم ما، تیم دولتی نیست و به صورت خصوصی اداره می‌شود. امیدوارم چه ما باشیم و چه هر کسی دیگر، با مسئولان و صاحبان باشگاه همکاری شود.»

زیاده‌خواه نیستم

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این‌که خواسته‌هایش از مسئولان باشگاه نفت تهران چیست، گفت: «اول این‌که باید تعیین تکلیف کنند. اخلاق من طوری است که نمی‌توانم در تیمی کار کنم که به کسی بدهکار باشد. همه کسانی که در این تیم بودند، برای نفت تهران زحمت کشیدند و برایش وقت گذاشتند. باید حق‌وحقوق آنها پرداخت شود.

کریمی افزود: دوم، باید حق‌وحقوق بازیکنانی که امسال اینجا هستند پرداخت شود. بازیکنی که از نظر مالی استرس داشته باشد، نمی‌تواند از نظر فنی هم خوب باشد. این خواسته‌ای طبیعی است و نابجا نیست. ما زیاده‌خواه نیستیم، نه بیشتر می‌خواهیم و نه کمتر، بلکه حق خودمان را می‌خواهیم. هیچ اراده‌ای ندیدم که بخواهد این قضیه حل شود.»

کریمی در واکنش به این مساله که گفته می‌شود اگر او از نفت تهران برود، بازیکنان هم دیگر در این تیم نخواهند ماند، گفت: «هر کسی هم جای من بیاید، نمی‌تواند 20 بازیکن جدید با خودش بیاورد. او هم مجبور است با این بازیکنان پیش برود. این بازیکنان، بازیکنان نفت هستند. نفت تهران امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و به همین سبب، بازیکنان زیر ذره‌بین قرار دارند. اگر خوب کار کنند، می‌توانند سال آینده، سرنوشت خوبی داشته باشند.»

به‌دنبال بازی زیبا در سوپرجام

کریمی درباره برگزاری مسابقه سوپرجام با پرسپولیس گفت: «به هر حال این هم یک جام است که تیم برنده با یک بازی جام می‌گیرد. خودم بیشتر به دنبال این هستم که بازی جذابی از آب دربیاید در حد قهرمانان فصل. یک بازی در خور شأن دو قهرمان. در نهایت هم هر تیمی از فرصت‌هایش استفاده و بهتر بازی کند، برنده بازی می‌شود.»

وی درباره رویارویی زودهنگامش با هواداران و تیم پرسپولیس در دیدار سوپرجام، گفت: « خیلی برایم جالب و شیرین است که در این شرایط، دوباره هواداران پرسپولیس را ببینم. حتما ورزشگاه هم پر خواهد شد، چون تیم‌ها با یک برد جام می‌گیرند. یکی از پیشنهادهای من بود که بازی سوپرجام در ورزشگاه آزادی برگزار شود که هم هواداران بیایند و هم زمین چمن خوبی داشته باشد. مثلا ورزشگاه خرمشهر کیفیت برگزاری بازی فینال جام حذفی را نداشت، اما کیفیت آزادی به بازیکنان دو تیم کمک می‌کند.»

حمایت سخنگو

سخنگوی باشگاه نفت تهران به شایعه انتخاب مربی به جای علی کریمی و کناره‌گیری او از تیم نفت واکنش نشان داد.

حسین قدوسی، درخصوص شایعه استعفای علی کریمی و کناره‌گیری او از تیم نفت تهران که برخی رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند، گفت: این مسائل صحت ندارد و علی کریمی به کارش با تیم نفت ادامه خواهد داد. مالک و مدیریت باشگاه در حال تلاش هستند دغدغه‌های کریمی رفع شود و به هیچ عنوان گزینه‌های دیگر مطرح نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها