رئیس مرکز مدیریت حوادث استان زنجان با اشاره به جان باختن سه تن در اثر ریزش کناره‌های چاه در اثر گودبرداری برای امدادرسانی به یک مصدوم گفت: وضعیت یک فرد که داخل چاه گرفتار شده نامعلوم است.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۸۶
ریزش آوار جان ۳ نفر را در خدابنده گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا زراعتچی در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان اظهار داشت: ساعت یک و 39 دقیقه بامداد امروز پنج نفر به داخل یک گودال در اثر گودبرداری و ریزش کناره‌های گودال آن کردند که سه نفر جان خود را از دست دادند.

وی در مورد جزئیات این حادثه ابراز کرد: عملیات امدادرسانی در روستای "استرود" زرین‌رود از توابع خدابنده از ساعت 16 و 47 دقیقه روز گذشته به علت مسمومیت یک نفر داخل چاه با گاز منواکسید آغاز شد و یک دستگاه آمبولانس اورژانس، تیم کوهنوردی هلال احمر و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فورت‌های پزشکی استان زنجان افزود: به دلیل عدم وجود تجهیزات لازم با هماهنگی مسئولان محل تصمیم به گودبرداری از کناره چاه با یک دستگاه لودر گرفته شد که در ساعت یک و 15 دقیقه بامداد امروز به علت ریزش کناره‌های گودال پنج نفر به داخل آن سقوط می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دو نفر سالم و بدون هیچ گونه مصدومیت از زیر آوار بیرون می‌آیند، بیان کرد: دو نفر از نیروهای هلال احمر و یک نفر از مردم عادی بدون علائم حیاتی و با احیای قلبی ریوی به درمانگاه زرین‌رود اعزام می‌شوند که فوت دو نفر در درمانگاه تأیید و یکی از مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین اعزام می‌شود اما به علت شدت آسیب ها در آنجا فوت می‌کند.

زراعتچی با اشاره به اینکه یک نفر داخل چاه است، تصریح کرد: وضعیت فرد داخل چاه نامعلوم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها