مجمع سالیانه فدراسیون ژیمناستیک با تاخیر 9 ماهه برگزار می شود

معمای حذف چهره شاخص ژیمناستیک بانوان

انتخابات فدراسیون ژیمناستیک قرار است با تاخیری 9 ماهه برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۰۶
معمای حذف چهره شاخص ژیمناستیک بانوان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روزنامه جام جم ، ژیمناستیک به عنوان یکی از رشته های پایه و مادر همچنان با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند، اگر اینطور نبود قطعا انتخابات مجمع سالیانه با تاخیر برگزار نمی شد.

انتخابات فدراسیون ژیمناستیک قرار بود مهر ماه 95 برگزار شود نوزدهم تیر ماه همین ماه بالاخره به سرانجام می رسد. سال گذشته چون اساسنامه تنظیم نشده و وزارت خانه با برگزاری مجمع سالیانه موافق نبود تاخیری چند ماهه به وجود آمد.

در حالی که چند روزی بیشتر به برگزاری انتخابات نمانده نماینده ورزشکاران زن این فدراسیون از سلب حق رای خود می گوید.

فاطمه اکرمی که پیش از این در رقابت های انتخابی تیم ملی سابقه رسیدن به عنوان قهرمان قهرمانان را دارد در رشته های پارکور و سقوط آزاد نیز فعال است. او اکنون 25 ساله است و نماینده ورزشکاران فدراسیون ژیمناستیک به شمار می رفت اما به فاصله چند روز مانده به آغاز به مجمع اتفاقی برایش افتاد که خودش آن را «عجیب» قلمداد می کند.

وی به جام جم گفت: «نمی دانم به فاصله چند روز به برگزاری این مجمع سالیانه به چه دلیل حق رای از من سلب شد. شاید یکی از کاندیداهای محترم از این نگران بوده که رای من به وی اختصاص نداشته باشد. متاسفانه فردی به جای من به عنوان نماینده بانوان ژیمناست معرفی شده که تجارب و افتخارات من را ندارد.»

وی درباره این فرد توضیح داد: «فردی که به عنوان نماینده بانوان ژیمناست معرفی شده نه قهرمانی کشور در کارنامه اش دارد و نه در دستجات آزاد و یا تیم ملی از تجربه و افتخاری برخوردار است. حداقل اگر قصد داشتند فردی را به صورت ناگهانی به جای من بگذارند حداقل کسی را انتخاب می کردند که "اصلح" باشد.»

اکرمی گفت: «این حرکت توهین به همه کسانی است که در ژیمناستیک فعال هستند. به نظر من این قضیه کاملا عجیب است. به نظرم باید توضیح قانع کننده ای در این رابطه وجود داشته باشد. این اتفاق مثل این می ماند که کیمیا علیزاده را به عنوان نماینده تکواندوکاران زن فدراسیون بردارند و کسی را جانشین او کنند که حتی مقام استانی هم ندارد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها