مصرف اسموتی معرفی شده در بخش زیر می‌تواند به عنوان یکی از لکه بردار‌های قوی صورت مورد استفاده قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۰۴۶۸۲۰
با این اسموتی به جنگ لکه‌های صورت بروید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، اسموتی نوعی نوشیدنی مغذی است که می‌توان به عنوان میان وعده هم از آن استفاده کرد. اسموتی اصولا از مخلوط انواع میوه و سبزیجات تهیه می‌شود. برای تهیه آن به غذاساز یا مخلوط کن نیاز دارید.

میوه یا سبزیجات را داخل غذاساز بریزید و پس از خرد شدن تکه‌های یخ را اضافه کنید تا خرد و پوره شوند. اسموتی یکی از راه‌های ساده برای اضافه کردن میوه به برنامه غذایی افراد و مخصوصا کودکان است. در این دستور غذایی می‌خواهیم دستور العمل تهیه اسموتی زنجبیل و بادام را که به عنوان یک لکه بردار قوی صورت شناخته می‌شود را ارائه کنیم.

زنجبیل به جز اینکه می‌تواند در پخت و پز خواص و مزه خاصش را به غذا برساند روزانه با بسیاری از میان وعده‌ها هم می‌تواند مورد مصرف قرار بگیرد، همچنین اسموتی که از زنجبیل و بادام به دست می‌آید می‌تواند یک لکه بردار قوی برای پوست صورت شما محسوب شود. حتی می‌توانید زنجبیل و کره بادام زمینی را در پاییز و زمستان بیشتر مصرف کنید تا از سرماخوردگی در امان باشید.


خواص بسیاری از گیاهان و میوه‌ها که در این اسموتی مصرف می‌شود، به این ترتیب است:

۱. موز حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین B۶ و پتاسیم است که کلیه‌ها و استخوان و سلامت قلب و عروق را پشتیبانی می‌کند.

۲. زنجبیل برای تسکین دستگاه گوارش بسیار مفید است. خواص ضد التهابی زنجبیل می‌تواند به عنوان لکه بردار قوی برای پوست عمل کند، همچنین سیستم ایمنی بدن را در برابر ویروس‌ها را مقاوم می‌کند.


۳. روغن بادام یکی از گزینه‌های مصرف زیبا پسندان است که به دلیل ویتامین E موجود در آن سبب سلامت و لطافت پوست می‌شود، بادام می‌تواند به کاهش وزن نیز کمک کند.

۴. تخم شاه دانه از دانه‌های روغنی مفید است که حاوی اسید‌های چرب امگا ۳ می‌باشد.

۵. این دانه سرشار از پروتئین گیاهی کامل می‌باشد و جهت روشن سازی پوست و سلامت تیروئید بسیار کارآمد است.

اکنون که خواص این گیاهان و میوه‌ها بهتر شناختید، می‌توانید یک اسموتی از آنها تهیه و استفاده کنید.

مواد لازم


موز یخ زده ۲ عدد
زنجبیل پوست کنده یک قطعه
روغن بادام یک چهارم فنجان
شاهدانه سه دانه
آب ۲ فنجان

طرز تهیه


تمام مواد را در مخلوط کن با دور تند مخلوط کنید، سپس از صافی عبور دهید، مواد اسموتی را نصف کرده یا یک چهارم از آن را در یک ظرف در بسته قرار داده و پس از سرد شدن میل کنید.

توجه داشته باشید که موز یخ زده خواص ضد لک بیشتری دارد، به همین خاطر این اسموتی راحت و خوشمزه خواص شگفت انگیزی در سلامتی زیبایی پوست شما خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها