معاون امور استان‌های صداوسیما خبر داد

تولیدات جدید در شبکه استانی رسانه ملی

معاون امور استان های رسانه ملی اعلام کرد:

درخشش مراکز استانی صدا و سیما در جشنواره های بین المللی

معاون امور استان های صدا و سیما حضور آثار و تولیدات مراکز استانی صدا و سیما را در جشنواره های داخلی و بین المللی موفق ارزیابی کرد.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۳۷
درخشش مراکز استانی صدا و سیما در جشنواره های بین المللی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی دارابی در مراسم تجلیل برترین های مراکز استان ها در جشنواره های بین المللی و انتخابات گفت: 88 اثر تلویزیونی از مراکز استانی صدا و سیما به 32 جشنواره داخلی فرستاده شده و درخشش قابل توجهی داشته اند و این در نوع خود یک رکورد به حساب می آید.

معاون امور استان های رسانه ملی با اشاره به فعالیت مراکز استان های صدا و سیما در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها و روستاها ادامه داد: مهمترین مدالی که در بحث انتخابات بر سینه صداوسیما جای گرفت مدال مقام معظم رهبری بود که صدا و سیما را تحسین کردند و ما آن را مرهون تلاش صادقانه شما هستیم. ستاد انتخابات معاونت امور استان ها از پاییز 95 تشکیل شد و بار اصلی نظرسنجی هایی که صورت می گرفت روی دوش مراکز استان ها بود.

دارابی گفت: پوشش گسترده سفرهای استانی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یکی از موفق ترین اقدامات در نوع خود بود که اطلاع رسانی به موقع و شفاف از این سفر ها موجب قدردانی همه نامزدها از رسانه ملی شد.

دارابی افزود: رادیونما هم پدیده ای بود که با همت مثال زدنی همکاران توانست تأثیر زیادی در این امر داشته باشد .معاون امور استان های رسانه ملی گفت: ما در بخش عظیمی از کار تمرکز را روی انتخابات شوراهای شهرها و روستاها گذاشتیم، در شبکه شما هم برنامه ای با عنوان سروستان تهیه شد که پوشش انتخابات شوراهای شهر و روستا را برعهده داشت و نقطه درخشانی را در کارنامه ما ثبت کرد.

وی افزود: به تازگی در دیدار با رهبری، ایشان قدردانی ویژه ای از دکتر علی عسکری کردند و گفتند برنامه پنج ساله ای را تدوین کنید، معاونت امور استان ها هم اولین معاونتی بود که برنامه های خود را در این چارچوب تنظیم کرد و ارائه داد.

وی ادامه داد: مسائلی چون افزایش کمی و کیفی تولیدات، تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد تولید و رشد کردن در تراز جهانی از جمله برنامه های ماست.

دارابی گفت: بحث نکوداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هم مسئله ای است که از سال 95 ستادی را برایش تشکیل دادیم و برنامه های ویژه ای برای آن ارائه خواهیم داد. مبنا و منظومه فکریمان هم این است که جوانانمان به راهی که طی شده افتخار کنند و امیدوار باشند.

معاون امور استان های رسانه ملی افزود: نهضت پویانمایی، مستند سازی و نمایش در حوزه فیلم و سریال هم از مقوله هایی است که به راه افتاده است در حوزه پویانمایی که این نهضت بسیار درخشان بوده است و در حوزه مستند، مستند بلند اربعین با مشارکت 33 مرکز استان در حال آماده شدن است و 20 سریال فاخر مبتنی بر مسائل مختلف قومی، دینی و زبانی در مراحل مختلف تولید قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها