در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش جام جم آنلاین از اسببخار، مینی یکی از برندهای انگلیسی است که این روزها تا حدی با ذات آلمانی ها هم آمیخته شده است. این کمپانی در سال گذشته چند باری بازار ایران را محک زده است، ولی شاهد بودیم که آنچنان استقبال گرمی را تجربه نکرده و به عنوان یک برند شکست خودرو در ایران از او یاد می شود.
حال با سیاست های جدیدی که در پیش دارد، می خواهد با شرکای ایرانی خود محصولاتی در رده قیمتی ۱۹ تا ۲۳ هزار پوند را به بازار بفرستد.
برخی منابع از جانب شریک ایرانی اعلام کرده اند که قیمت خودروهای مینی در بازار ایران در محدوده ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان تعیین می شود. همچنین کوپر و کانتریمن از گزینه های اصلی حضور مینی در بازار ایران خواهند بود.
هنوز نام و نشان شریک ایرانی اطلاع رسانی نشده است و مشخص نیست که کدام تیم خودرویی و بازاریابی، در پس حضور مینی ایستاده اند.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
یک کارشناس ارشد روابط بین الملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد